Acolypse Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Vi har gjort den her til en privat klan ! .. Endret 7. januar 2008 av Acolypse Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Bump .. Vi har snart fylt opp Halo 3 laget våres . Men vi trenger fortsatt folk i Call of duty. Så send melding Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Sry , trykka feil :!: Endret 31. desember 2007 av Acolypse Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Eg er med på call of duty .. kan vere med på halo og, meneg legger deg til på Xbox live Lenke til kommentar
kinag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hva er gjennomsnitts alderen i clanen? jeg er på utkikk etter en clan med folk som er interesserte i å ha det morsomt, men foretrekker noen rundt 20. Jeg mener ikke noe vondt med det altså, bare føler at jeg kanskje har mer til felles med dem Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noiz : jeg tar kontakt med deg i de nærmeste dagene . Kinag : Det er mest 14- 17 åringer i klanen nå .. Men jeg er forsiktig med de jeg tar inn . Orker ikke folk som roper inn i mic'en .. Endret 2. januar 2008 av Acolypse Lenke til kommentar
kinag Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noiz : jeg tar kontakt med deg i de nærmeste dagene .Kinag : Det er mest 14- 17 åringer i klanen nå .. Men jeg er forsiktig med de jeg tar inn . Orker ikke folk som roper inn i mic'en .. Ok, grunnen til at jeg spør er fordi jeg har vært så "heldig" å spille med et par 12 - 14 årige briter/amerikanere i det siste og de skravler, skriker og prater bullshit hele tiden. Jeg foretrekker et mer voksent miljø enn hva de kunne prestere å få frem i alle fall Er det noen frist for å søke hvis jeg eventuelt skulle bli interessert? Jeg er ingen super flink spiller eller noe, jeg gjør det helt greit, noen ganger havner jeg midt på tre og andre ganger har jeg flaks nok til å komme på topp Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Noiz : jeg tar kontakt med deg i de nærmeste dagene .Ok, grunnen til at jeg spør er fordi jeg har vært så "heldig" å spille med et par 12 - 14 årige briter/amerikanere i det siste og de skravler, skriker og prater bullshit hele tiden. Jeg foretrekker et mer voksent miljø enn hva de kunne prestere å få frem i alle fall Er det noen frist for å søke hvis jeg eventuelt skulle bli interessert? Jeg er ingen super flink spiller eller noe, jeg gjør det helt greit, noen ganger havner jeg midt på tre og andre ganger har jeg flaks nok til å komme på topp Hahahaha! Jeg har vært med i mange klaner i år , men ingen av dem var spesielt seriøse .. Så jeg lagde meg en egen klan . Syns det var lettest .. Jeg vet ikke ennå , for jeg skal se hvor fort Call of duty 4 laget blir fylt .. For A-laget til Halo 3 ble fylt på 4 dager .. Men du får se på forumet om vi rekruterer fortsatt når du kansje blir interisert Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 flott =) kansje vi kan ta en kamp noen gang, spiller for Gamereactor NoR =) vi spiller vel stortsett halo,cod,gow men har ikke team i annet en halo atm.. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Det kan vi vettø .. Men nå er vi i rekruterings og trenings fasen , så det blir i alle fall ikke nå med det første .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå