Zolrath Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Pønsker på å kjøpe meg ny telefon, men er usikker på hva jeg vil verdsette mest av QWERTY-tastatur eller touchskjerm. Ligger vel og vipper mellom SE P1i og HTC S730 (eller til nød Touch Dual). Regner med det er veldig praktisk å ha WiFi...noen tips/erfaringer? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 joda, det er jo praktisk med wifi. Men det er også viktig å velge en telefon som er rask nok til å takle hastigheten det byr på. Med min htc touch tar det en evighet å loade websider til tross for at den har wifi. Samme erfaringen har jeg også med flere andre telefoner. iPhone f.eks, gjør jobben fem ganger raskere. Touch dual er dog mye raskere enn min touch, så den hadde kanskje klart det fint hvis den hadde hatt wifi... s730 er vel også like rask som touch dual, så kanskje den er et godt valg? P1 er vel heller ikke en dårlig telefon, men den har jeg ingen erfaringer med. Til tross for at jeg synes uiq er godt på mange måter, synes jeg ikke det er like komplett som wm6, men det er min mening. Lenke til kommentar
Zolrath Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Har vel egentlig bestemt meg for HTC Touch Dual nå, skal alltids klare meg uten WiFi. Prøvde å søke på forumet etter hvordan Chess håndterer operatørlås. Gir de deg koden såfremst du beholder abonnementet ut bindingstiden (12 mnd)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå