Heimert-kongen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei. Jeg har en Ass-er Aspire 3610 (problemmaskin) som blir altfor varm. Det sitter en Celeron M på 1,5 Ghz i den, så det er ikke altfor mye "power" i den heller. Hvordan kan jeg gjøre den kaldere? Det selges jo ikke vifter til bærbar'er. Det hadde ikke gjort noe om det gikk an å få mer "effekt" av den heller. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det enkleste som kan gjøres, er å fjerne støv fra kjøleribba. Det betyr at du må åpne maskina. Hvis makina er yngere en 3 år, vil garantien forsvinne. Det finnes løse kjøleribber for bærbare å få kjøpt, men det kan være vaskelig å få tak i. (Utenlandske webshops, og ebay) Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 det går da an å sette en slik en under: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=NC01B&mcat=c535 jeg tror at det vil hjelpe. de har også en sånn en på Clas Ohlson, som er billigere (38-2341) Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Takk for tipsa dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå