sinnaelgen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) jeg har over lengre tid brukt en snarvei til verdt å vite siden til nrk for å høre på dette radioprogrammet. men for noen dager siden var det ikke lagt ut noen link til dagens program. jeg måtte regelrett søke etter det for å få opp listen over sendte programmer nå har det problemet oppstått at : uansett om jeg bruker linken eller om jeg søker og blar meg frem til en link som fører til denne siden så vil maskinen laste ned ett eller annet tull ( tom fil ) i stedet , for så spørre hvilket program jeg skal bruke for å åpne filen. hvorfor skjer dette ? i tillegg så har AVG antivirus satt noen trojaner i karantene og ingen nye er funnet edit:er det flere som har det samme problemet ? nå er det flere linker hos nrk som gør samme fei også Endret 20. desember 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Opplver det samme her ja. Stort sett alle linker som peker til: http://www.nrk.no/programmer/sider/programnavn Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) det er god å få bekreftet at det ikke er bare jeg som opplever dette tullet. jeg trodde jeg hadde fått virus. jeg har send en epost til Nrk om dette problemet. der skrev jeg at det var flere av linken som tullet og Firefox ( netleserne som jeg bruker) for søkte å laste ned data filer i stedet for å gå til aktuell side . i dag kom det svar: Takk for at du sier fra. Vi har meldt feilen videre og håper på en snarlig utbedring. til dere som har andre nettlesere en firefox , forløper problemet seg på samme måtte hos dere ? ( jeg har ikke kontroller om de har rettet det opp nå ) der ser ut som om feilen er rette opp sidene virker slik de skal hos meg nå Endret 20. desember 2007 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå