Gå til innhold

Oppvasken skal gjøres, snart! Yess.

Dewil

Anbefalte innlegg

Som lat data nerd jeg er har jeg slitt litt med et lite dilemma helt siden jeg flyttet ut i mai.

Mellom løsning av julekalenderen til hardware.no, overklokking, spilling, soving, jobbing, kjøpe julegaver osv. finnes det lite tid til denne jobben, altså å vaske opp.

Oppvasken blir ikke borte av seg selv har jeg erfart de 7 siste månedene, vokser gjør den ja. Julen er her og tiden er kort.

De siste 14 dagene har fjellet av stablede tallerker, kopper, glass, bestikk, i oppvaskkummen vokst utover de ville grenser og har spredd seg videre forbi kjøkkenbenken. Jeg er balansekunstens mester, ting har faktisk stått balansert de siste 14 dagene og ingenting har falt ned :new_woot: Nøye og presist plasserte jeg den siste gaffelen på toppen av berget som nå vagler stygt. Minner nesten om et tårn nede i Italia

Katten min (Cosmo Kramer, av alle navn i hele verden. Beklager navnet sa oppdretteren) har også begynt å lure på hva som skjer oppe på denne spennende høyden men det er faktisk umulig å komme seg opp for å ta en titt rundt.

Nå er det blitt så ille at jeg ikke orker å rote med det og satser på at alt går i oppløsning og blir borte. (nesten litt magisk)

må vel kanskje skje noe snart?

Tomflaskene stabler seg også ganske pent. Disse har jeg erfart at er mere kompliserte å få stablet. Flasker er jo som kjent avlange og runde objekter som gjerne ruller avgårde ved hjelp av tyngdekraften. Derfor er det kjekt å ha de i poser.

Det å flytte hjemmefra er ikke lett.

Heldigvis er det snart jul og man kan jo ønske seg ting og tang man kanskje trenger. Mulig jeg ønsker meg en oppvask maskin og panteautomat.

Men til det gledes utbruddet ja...

Jeg har jo selvfølgelig blitt spurt av flere i familien, "Hva ønsker du deg til jul?" Hva skal jeg svare da? Jeg har det jeg trenger, og i leiligheten min på utrolige 45 kvm. er det ikke plass til stort heller, meg er fornøyd.

Men mutter og fatter lurte på hva jeg ville ha og var fast bestemt på å få et svar. Jeg slenger da ut det jeg sist venter meg å få; Oppvaskmaskin, ferdig montert.

Dette er nå ca en uke siden. Har ikke tenkt videre på dette siden og har egentlig ikke tid til å tenke på det heller. men i går ringte farsan, "øy, erru hjemme?" jaja avarte jeg og fikk beskjed om å gå ut.

Der stod fatter'n med en oppvaskmaskin og en drill. :new_woot:

der gikk den ettermiddagen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heldig du... Min oppvask har stått på benken over ein måned. Ingen fleire bestikk, talerker eller koppper.(Vasker etter kvart det som eg trenger) I dag fant eg ein gaffel med SVART myggel :hmm:... Vaska den og sette igang med å ete middag. Noko timer var det bare å springe på potta. (Er enda ikkje bra. Får bryta målet mitt om å ikkje skofte jobb vist eg ikkje blir bedre) Så var det bade, ikkje vaska på 14 dager(Vaska da i kveld). Sjølve hybelen vaska eg havlve(4mx4m) for 2 verker sidan, men det ser ikkje slik ut.

Ikkje for å snakke om dei 14 oppgavene som eg skal levere inn...

Lenke til kommentar

så sant så sant. i dag ble den ferdig montert. Manglet en kran. har satt på den første vaksen nå.. blir nok et par turer til i løpet av kvelden. hehe

Netmind: du må ikke glemme Grandiosa'n da. er en klar nr 8.

Da mangler det bare to ting til på listen så har vi en topp 10

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...