eikr3 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har nettopp satt sammen en helt flunka ny pc som jeg fikk i dag:) Alt fungerer kjempebra, utenom 1 ting. Av en grunn fungerer ikke tastaturet? det er tilkoblet trådløst via USB. Windows henger seg opp hver gang jeg klikker på et skrivefelt, feks URL feltet eller hurtigsøket på startlinjen på skrivebordet. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er mer en software feil enn en hardware feil tror nå jeg. Du kan prøve å legge inn windows på nytt.. Ellers hva som kan hjelpe vet ikke jeg. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Har du lastet ned siste drivere? du finner det på produsentens hjemmeside. Om det bare er den ene usb porten, kan det være at den er defekt e.l. Kan hjelpe og reinstallere windows. Hope this helps:P Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tråden flyttes til Maskinen fungerer ikke. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hadde samme problem. Du må du re-installere os. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hadde samme problem.Du må du re-installere os. Jeg har 64 bits os, det har ingenting å si sant? skal prøve å reinstallere det:) det å laste ned siste drivere er greit, men det er jo stress når jeg ikke engang kan skrive inn en adresse på nettet engang. Hvordan tømmer jeg partisjonen for så å legge det inn på den tomme hardisken? jeg er dårlig på os installasjon:P takk for alle forslag:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå