DilliMusic Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 heisann hvor stor boost får man ved å gå fra amd 2800+ til AMD Athlon 64 X2 4400+. dobbelt så kjapp og litt mer eller?? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 du vil merke at maskinen jobber ganske mye bedre med 4400. prosessoren 4400 vil bli over dobbelt så rask som 2800 nesten 3x raskere faktisk. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 du vil merke at maskinen jobber ganske mye bedre med 4400. prosessoren 4400 vil bli over dobbelt så rask som 2800 nesten 3x raskere faktisk. ahh kjempe nice da går jeg vel for den så får jeg kjøpe en bedre om jeg skulle få bruk for det. men 3x kjappere enn det jeg har nå er ganske nice. trenger noe som er minst dobbelt så kjapp som det jeg har takk for svar Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 byttet nettop ut min 4400 til fordel for 6400 Black box. er intet dårlig valg det heller. ganske fornøyd med denne. god pris på den også Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 byttet nettop ut min 4400 til fordel for 6400 Black box. er intet dårlig valg det heller. ganske fornøyd med denne. god pris på den også har lyst på den selv. men akkurat nå tenkte jeg å gå for 4400 først så oppgradere til 6400 senere Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er vel litt å ta i å si at maskinen vil bli 3x raskere. Prosessoren vil jobbe raskere, men hvis ingen andre deler av maskinen blir oppgradert, så vil ikke prosessoren alene klare engang å doble hastigheten på maskinen som helhet. Og siden vi fortsatt bruker harddisker, så vil ikke ytelsen på maskinen øke så voldsomt. Man vil merke en grei forskjell, men noen dobling eller tredobling av maskinens ytelse kan en nok se langt etter. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) aha. men skal ha nytt hovedkort, mer ram. eller kan si at alt skal være nytt siden jeg setter sammen en pc på komplett men er jo også fra singel core til dual så blir vel en bra boost noe nærmere dobbelt eller mer? Endret 20. desember 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå