razzle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Har lyst til å oppgradere PC-en min, den er ikke spesielt mye å skryte av i utgangspunktet. Men vil gjerne bruke så mye fra den som jeg kan da budsjettet er stramt. Det er en Compaq Presario SR1719ND med AMD Athlon 64 2.2gHz 3400+ prosessor, 512mb DDR-SDRAM, 200 GB Serial ATA 7200rpm harddisk og ATI Radeon Xpress 200 grafikk. Vil gjerne ha 2gb RAM, men vet ikke hvilken type eller merke jeg skal ha. Trenger også et skjermkort som er dugelig. Er det behov for å bytte ut prosessoren og hovedkortet? Kan veldig lite om dette, så dere får ha meg unnskyldt Skal også ha større harddisk, tenker ca 500gb. Er det mulig å få til en kombinasjon som takler spill som Crysis uten problemer til max 5000 kr? Helst lengst mulig under Kan noen være så snill å sette opp en kombinasjon for meg? På forhånd takk Endret 19. desember 2007 av razzle Lenke til kommentar
razzle Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Kan dette være et brukbart alternativ kombinert med et skjermkort og en harddisk? Hva passer bra sammen isåfall? Trenger noen innspill her, kan altfor lite om dette til å vite hva jeg bør velge.. Endret 19. desember 2007 av razzle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå