Admin'c Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Skal kjøpe litt ram til en venn fikk vite at det stod NON-ECC ram (vet ikke hvor han fikk det fra) hadde fått beskjed at han skulle ha trenger 400 Mhz Rambus Min erfaring med nyere intel systemer =0 Hva trenger han, hva koster det? Han ønsker 512mb og hvis det er for dyrt 256mb Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Har alle gått og lagt seg eller?, merker at jeg begynnerå bli trøtt selv, men men Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ville ha gått for denne uansett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...6&view=detailed eller denne, hvis den forrige ble for liten: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=2&s=pl Gode RDRAM-brikker med god ytelse. Dette burde holde i lange baner! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Endelig en våken, takk Dæven det var dyrt Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Dyrt men bra. Kvalitet og pris henger godt sammen. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Vet ikke om disse virker: Han fyren over vet sikkert bedre enn meg. Rambus 128*2 Eller denne: Corsair 512 Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Nederste så jeg er 800Mhz, tror begge vil virke! Eller hva sier du admin c. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Ikke spør meg, er grønn på dette feltet. Men det virker som om det bare er å stappe inn forslagene deres. Tar en telefon til dell i morgen for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Har alle gått og lagt seg eller?, merker at jeg begynnerå bli trøtt selv, men men Beklager, men dette blir off-topic: Hva forventer du av brukere av dette forumet når du bumper din egen tråd etter bare 7 minutter?! Jeg mener, ikke bare bumper du din egen tråd (som er forbudt i følge rettningslinjene), men du klarer ikke å vente lengere enn 7 minutter på at noen skal svare deg? Greit at det finnes mange smarte hoder på dette forumet, men det får da være grenser på optimisme... Mvh. Magnus Lie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå