inaktiv000 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg har i dag SE K800i. Den har blitt brukt mest til telefoni, SMS, kalender og oppgaveliste (syncet mot Google Calender). Den har imidlertid begynt å fuske på flere måter, og jeg trenger etter hvert en ny telefon. Dette er hva jeg ønsker: - God til å ringe og skrive SMS - God kalender- og oppgavefunksjon - Alarmfunksjon med gjentakelser osv - Visning av dagens hendelser i bakgrunn - Gjerne gode muligheter for å utvide med ekstra programvare (helst mye gratis tilgjengelig) - GPS hadde vært kjekt, men ikke nødvendig Før jeg bestemmer meg for nøyaktig modell, ønsker jeg å finne ut om det er Sony Ericsson, Nokia eller kanskje en av de andre produsentene som egner seg best til mitt bruk. Har også på følelsen av at dersom jeg venter litt, kommer det mye nytt - Nokia har jo annonsert store endringer i OS, og SE må vel henge med de og. Noen innspill her? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva med Nokia N95 8GB med GPS? Lenke til kommentar
Requi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva med Nokia N82? Har du lest litt om den ? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 kan man synce se-telefoner med gcal? Det visste jeg virkelig ikke, kult Men går ut i fra at sync ikke går begge veier, eller? Lenke til kommentar
hoika Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 kan man synce se-telefoner med gcal? Det visste jeg virkelig ikke, kult Men går ut i fra at sync ikke går begge veier, eller? Jepp. GCALSYNC (http://www.gcalsync.com/) er det mest utbredte programmet så vidt jeg vet. Norske utviklere tror jeg. Funket dessverre dårlig på min k610i. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hmm, det burde noen fikse så det funker med wm6, for de som ikke har tilgang på exchange-server... Lenke til kommentar
Andy07 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ville tatt en titt på Nokia e51. Bruker den selv og er strålende fornøyd med både størrelse og funksjoner. Den oppfyller de fleste krav i nyttefunksjoner Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 e51 har ikke GPS, eller? Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nokia E51 har ikke innebygd GPS nei. Jeg ville også anbefalt den hvis man trenger en strait tlf. Ellers har du både SE K850i om du ønsker en som tar gode bilder. W910 som er knalltynn og liten og spiller bra musikk. Både K850 og W910 har støtte for syncml og synking mot exchange server slik at de vil være semi-proffe eller helproffe alt ettersom hva slags krav man har. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Takker for mange gode råd. GPS er ikke et must, så da er nok E51 en aktuell kandidat (hvis jeg ikke skal vente på neste generasjon av operativsystemet til Nokia). Hvordan er S60 i bruk mtp hurtighet, enkelhet (dvs. kommer raskt til de funksjonene jeg trenger, og at telefonen gjør slik jeg forventer), utvilkermiljø (freeware)? Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hva med N82 da? Den er jo en smart-telefon, med en fin kalender og oppgaver i bakgrunnen Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Takk for tips! E51 er bestilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå