KimNK Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Classic Player er USA-deler satt saman i Mechichå. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 (endret) Baja hadde ikke SD pickups, det var "Lite Ash" som hadde.Baja har "Custom Shop '69" pickups, men er sikkert bra de også. Slik jeg har forstått det er Classic Players serien, på en måte, MIM med mange av de oppgraderingene som har blitt vanlig å gjøre på MIM. Hvis du først har råd til en Baja ville jeg ikke gått lavere. Du kan jo se om du får en MIA brukt til omtrent samme pris som Baja, men hvis brukt ikke er et alternativ er det Baja som gjelder. Nå er jo derimot den andre med sunburst som du har så lyst på brukt, så jeg antar at du er åpen for bruktkjøp. Brukt er aboslutt alternativ. Men hvordan er prisen på den jeg har linket til tidligere? Er den dyr, billig eller helt vanlig brukt pris? EDIT: Har fått tilbud om en Fender telecaster highway (USA) 2006 modell til 5000,-. Hvor mye ville en slik kostet ny? Og er det verdt det? Får dessverre ikke prøvd ut gitaren, siden selgeren bor langt borte. Endret 3. september 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Rumbleseatmusic har til tider usannsynlig mye lekkert. Jeg holdt på å kjøpe en 50-talls Esquire av dem en gang, men tok til fornuften. Geir Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg får vel bidra med en, jeg også. Synes den er fin, selv om det er en "juksetele". Er noen av dere innom gitarnorge, har dere kanskje sett dette bildet der. Uansett, en SX telekopi med lakkert headstock, og GFS rails med innebygget forforsterker og aktiv EQ. Det er faktisk meget bra lyd i den, og gitaren er god å spille på. Fullversjon: http://sportsfiske.nu/foto/arkiv/26539/67237.jpg Lenke til kommentar
johhen76 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hmmm. Sikler på en Baja, men skulle gjerne prøvd en. Noen som vet om MusikkMagazinet, Hagstrøm eller andre gitarsjapper i Bergensområdet har noen eksemplarer? Leser rundt omkring på nettet at det kan være til dels store forskjeller fra gitar til gitar, så det kan være lurt å prøve litt for å finne den rette. Endret 24. mars 2009 av johhen76 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har vært innom både Hagstrøm og MM i det siste, men har ikke sett så nøye på utvalget. Ring dem og spør, det er det enkleste. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå