Khalifen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Siden Stratocasteren og Les Paul-en allerede har fått en tråd hver, så passer det med en tråd for den beste gitaren av dem alle. Nemlig Telecasteren. Her skal det snakkes, diskuteres og postes bilder av Telecastere. Jeg kommer til å ta noen nye bilder av min så snart som mulig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg får starte jeg da, med bilde av noen av de jeg har hatt opp gjennom årene: Fra venstre: * Custombygget Andy Summers tribute telecaster * Fender MIJ Buck Owens Telecaster med Bigsby (Solgt) * Fender MIA 90s Thinline i Sunset Orange * Eugen Thinline Telecaster, "The Tux" * Fender Custom Shop Albert Collins Signature Telecaster (Til salgs) Fra venstre: * Fender Custom Shop Masterbuilt silver sparkle Telecaster (Solgt) * Fender MIA 90s Thinline i Sunbust (Solgt) De tre siste er de samme som på det øverste bildet. I tillegg har jeg hatt en MIA Telecaster (ca 1980) og en MIM 60s Telecaster. Begge er solgt. Pluss at jeg har to stykker i deler, som jeg aldri blir ferdig med. Geir Endret 19. desember 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Nydelige gitarer! Jeg elsker den sorte Telecasteren. Er noe som bare stemmer med den. Hvilke mikrofoner bør jeg sette på min MIM-Tele? Hvilket oppsett mer mest rock'n'roll? Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fine telecastere!! Jeg har da en Squer American Telecaster hehe duger den.. not.. hadde ikke noen bilder av kun telecasteren.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvorfor duger ikke den Squire- gitaren? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg får starte jeg da, med bilde av noen av de jeg har hatt opp gjennom årene: Fra venstre: * Custombygget Andy Summers tribute telecaster * Fender MIJ Buck Owens Telecaster med Bigsby (Solgt) * Fender MIA 90s Thinline i Sunset Orange * Eugen Thinline Telecaster, "The Tux" * Fender Custom Shop Albert Collins Signature Telecaster (Til salgs) Fra venstre: * Fender Custom Shop Masterbuilt silver sparkle Telecaster (Solgt) * Fender MIA 90s Thinline i Sunbust (Solgt) De tre siste er de samme som på det øverste bildet. I tillegg har jeg hatt en MIA Telecaster (ca 1980) og en MIM 60s Telecaster. Begge er solgt. Pluss at jeg har to stykker i deler, som jeg aldri blir ferdig med. Geir for... mange... gitarer... klarer... ikke... presset... (noen som vet om geir merker om plutselig en gitar mangler? ) Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har sluttet å telle dem. Et par er på utlån for tiden i alle fall, og en henger hos Hagstrøm til salgs, så en fra eller til gjør sikkert ingen ting. Geir Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Mange gitarer å holde styr på Geir!! Her er den feteste telen jeg veit om: http://www.musikk-meisinger.de/1/images/Fen...an%20Bigsby.jpg Det er japan, men se på den da! Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvorfor duger ikke den Squire- gitaren? den er jo helt ok, da.. jo.. men ville heller hatt en fender for å si det slik.. er ikke like bra lyd i squiren... god kvalitet er det på den, da.. har hatt den i 6 år, og ingenting har vært galt med den.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Melder meg inn her jeg^^ Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hagstrøm i bergen? Hvor står den, og hvordan ser den ut? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hagstrøm i bergen?Hvor står den, og hvordan ser den ut? Er vel bare å se på posten til Geir det Post nr.. 2? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Alle som har muligheten til det bør dra på Hagström og prøve Albert Collins Telen til Geir. Den er rett og slett herlig. Ikke si sånt. Nå fikk jeg lyst til å dra ned i morgen og hente den igjen... Men nok om det, sier jeg mer blir dette farlig nær en salgsanonnse, og det er ikke lov på forumet. Geir Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Så så. Dere moderatorer har diplomatisk immunitet her på forumet. Vet noen forresten om noen gode sider med bilder, informasjon mm. om Telecastere? Hadde vært fint å hive opp det i førsteposten. Endret 21. desember 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Her har du ihvertfall et Telecaster-forum. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Her har du ihvertfall et Telecaster-forum. Drives av min gode venn Paul Green. (Off topic: Som jeg aldri har truffet. Jeg prøvde å besøke ham en gang i forbindelse med en tur til USA, men ble stoppet i passkontrollen av en "immigration officer" uten humoristisk sans. Den gangen hadde jeg ikke visa, det har jeg skaffet meg siden). Bra forum som anbefales på det sterkeste for alle tele-entusiaster. Geir Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) . Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har ikke bilde, men jeg har en Blade delta standard telecaster. Meget digg å spille på og fin pris, men jeg er ikke fornøyd med picupene. De suser og plukker opp alt for mye støy, f.eks når jeg snur meg mot pc-skjermene mine. Kan noen anbefale noen pickuper jeg kan kjøpe i stedet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå