Gå til innhold

Nytt Headsett til ungdom på 16 år.

Sterri08

Anbefalte innlegg

Hei :)

Hadde før plantronics 590a, trådløst. Det funka fett til min N95, men har nå solgt denne. Får min Iphone den 28 desember og må nå kjøpe et nytt headsett.

Det jeg setter pris på i et headsett er følgende:

-Comfort

-Design

-Bass

-Ikke så stort

-God lyd

-Passer til feks. Hiphop, og det meste annet egentlig

Har sett en del på Koss portapro, men det er så simpelt og dårlig byggekvalitet, også stygt.

Har vurdert dette headsettet.

Dette

Ser veldig bra ut, etter hva jeg har hørt skal det nok være det også. Har noen erfaringer?

Ellers kom med andre forslag, er åpen for alt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
https://prisguiden.no/product.php?product_id=16357

Knallbra kritikk og ett veldig bra headsett ;)

Gratulerer med å ignorere det trådstarter sier om overnevnte, samt alt hva lydfriker kommenterer om lyden i dem.

---

Nuvel, til en 16-åring kan det være kjekt å kjøpe små, portable hodetelefoner, som er laget for å drives av bærbare kilder. Ikke alle liker å gå med hodetelefoner i middels eller stor størrelse, rett og slett fordi det kan se svært nerdete ut. Dessuten er det neppe noe vits med aktiv støydemping, rett og slett fordi det er vanvittig dyrt.

Jeg er dessverre litt for lat til å gi linker til følgende forslag, men Prisguiden er ens venn, med sin fine søkefunksjon. :)

(klassiske og evig gjentatte forslag, menmen)

AKG K414P (tidl. K26P)

AKG K518DJ (tidl. K81DJ)

Sennheiser PX100

Sennheiser PX200

Beyerdynamic DT231

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Nå har jeg funnet meg det perfekte Headsettet!

Ekstrem lyd, bra bass Nydelig design og perfekt størrelse!

Sjekk dette headesettet, dette!

Hva synes dere? Har noen erfaringer å dele?

Hadde de tidligere triportene.... EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW! Boss har det med å lage god eprodukter, men til sykt høy pris.Ville ikke gitt mer enn 200 for noen av hodetelefonene deres. Det er merkenavnet som koster, samt en god del placeboeffekt ved å betale så mye. skal du først legge ut så mye så sjekk disse to:

https://prisguiden.no/product.php?productId=40745

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...LearnMore=TL088

kjøp bose bare hvis du vinner i lotto og ikke har noe bedre å bruke penger på

edit: btw, dt231 og portabilitet = nooo :p har dem, og de egner seg best hjemme. spesielt med 3 meter ledning og folks mangel på loddekunnskaper

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Ja. Eller, som sagt, i det minste er det generell enighet om at Bose gir elendig valuta for pengene. For de samme blanke kronene er det mye mer å hente ved å gå for en modell av mer anerkjente merker, som Sennheiser, Beyerdynamic og AKG.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bose lager gode produkter, men for idioter med for mye penger. De som kjøper bose er folk med fine jobber som har egoet så langt opp i anus at det titter ut nesen, de skal helst ha det så de trykker på en knapp så spretter det ut en trent ape som gjør resten for dem. De har ikke den fjerneste anelse på hvordan de gjør noe slikt, så da bruker de heller penger på Bose og får et anlegg som gjør alt for dem. Folk med litt mer vett i hodet når det gjelder elektronikk kan ta et tilsvarende budsjett og mangedoble verdien de får ut av det uten problemer, men da følger det altså ikke med en tam ape :)

Mange bose produkter som er fristende, eks Wave radioene er helt supre og gir dundrende trøkk til å være så smått - men til den prisen er det aldri i verden at jeg kjøper den.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...