Gå til innhold

Apevia-X Cruiser, DB måler funker ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dessverre ikke svare på spm om DB-måleren. Men vet hvertfall at Mist og Papst vifter er ektremt stillegående, koster bare noen 10-kroninger mer. :) Papst vifter er kjent for kvalitet, men designet er ikke akkurat av det mest kreative. ;)

Men nå har det seg jo sånn at det er ikke spesielt mye som skiller vifter mtp støynivå. HW.no testet forskjellige 120mm vifter utifra støy, de konkluderte med at alle bråkte like mye. Skal du ha stillegående vifte bør du kjøre på max 1000rpm ;)

Også har jo selvfølgelig størrelse mye og si også, en større vifte bråker MINDRE. 140mm flytter mer luft enn en 80mm.

Lenke til kommentar

Har samme kabinett, men vil ikke si at db måleren har vært noen særlig suksess.... :whistle:

Med en gang du setter på musikk eller noe som helst form for lyd, skyter den i været og lager en irriterende tikkelyd. Så den har egentlig ikke noe formål ved å være der.....

Med tanke på viftene har jeg ikke hatt noen som helst problemer med støy. Synes de er altfor stille jeg :tease:

Hvis du skal ha nye er det link her

Lenke til kommentar
Har samme kabinett, men vil ikke si at db måleren har vært noen særlig suksess.... :whistle:

Med en gang du setter på musikk eller noe som helst form for lyd, skyter den i været og lager en irriterende tikkelyd. Så den har egentlig ikke noe formål ved å være der.....

Med tanke på viftene har jeg ikke hatt noen som helst problemer med støy. Synes de er altfor stille jeg :tease:

Hvis du skal ha nye er det link her

det kommer sånn rar skrape lyd når det lyser rødt- Er det hden som jobber?

hvis jeg bytter vifta, da kommer det ingen blå farge mer xD

hvordan justerer man viften? den er på 60%, vil ha den på 40%, selv om jeg har hørt og lest at det er dårlig luft strømming inni der

Endret av xninja92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...