Lightningwolf Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg har da enda til gode og se palas slå Raid specca Warlocks/Shadowpriests/DPS warrs. Har bare vært på SSC/TK nivå though, så om det på magisk vis blir bedre i MH/BT vet jeg ikke Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Er raidleader og GM i ett guild. Er egentlig litt nysgjerrig på hva retri palas kan adde til ett raid(Aldri sjekket de så veldig nøye). Det jeg vet so far er: De kan refreshe alle judges på en boss(etter å ha sjekket så finner jeg kun 3 judges som egentlig er benefitial for ett raid og det er JoW og JoL, imp JoTC ) Ekstra blessing(Hvis man har 3 healing palas, 1 prot pala og en retri pala så blir dette 5 blessings. Etter 4 blessings, er det egentlig noe poeng med de andre? I min oppfatning så er det 3 blessings som er ett must, 4 er veldig bra å ha, men etter dette har jeg lagt fint lite merke til blessings som er av must have formen) i tillegg til dette, en medium dmg classe. Er det noe mer jeg går glipp av? Ps. Diskusjonen om dps/dpm til en retri pala vs raid buffed rogues/warlocks/sp/(mages)/warriors hadde det vært fint å unngått I mine øyne går retri paladin under samme kategori som elemental shammies & oomkin. De er hovedsaklig der for å buffe opp andre klasser og hvis du putter dem i samme party som de andre så buffes de og opp. Det som gjør dem viable eller ikke er om det de adder til ett raid/party i ett raid rettferdigjør å ta bort en pure dps class. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Etter at jeg fikk fatt på Jin'rohk ble det plutselig fantastisk artig å spille retribution. Trenger imidlertid litt bedre hit o.l før jeg blir med på SSC attunement runs og slikt som dét. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Etter at jeg fikk fatt på Jin'rohk ble det plutselig fantastisk artig å spille retribution.Trenger imidlertid litt bedre hit o.l før jeg blir med på SSC attunement runs og slikt som dét. Det finnes ikke noen SSC attunement lenger. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tror nok han mente MH/BT attunements, (Lady Vasjh/Kael'Thas vials for MH + man må drepe et par-tre bossers i tk/ssc for bt chain) Lenke til kommentar
Xint Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Tror nok han mente MH/BT attunements, (Lady Vasjh/Kael'Thas vials for MH + man må drepe et par-tre bossers i tk/ssc for bt chain) Jeg har allerede gjort BT attunement. Du glemte forresten at du må drepe Rage Winterchill. Man må ikke nødvendigvis drepe Karathress, man kan gå inn i SSC etter han er død og snakke med han Sage fyren. Derimot må man drepe Al'ar. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Sist jeg sjekka var ikke Rage i SSC Lenke til kommentar
Xint Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Sist jeg sjekka var ikke Rage i SSC Nei, det er førsteboss i MH, dermed ikke i SSC, som han sa han trengte attunement til. Kan hende jeg misforstår noe, men? Mener du KT/Vashj vials til MH attunement, eller mener du SSC attunement som ble fjernet i 2.2? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Altså... paladin er en HYBRID klasse, de skal ikke på noen måte toppe DPS meterene... Hvis de gjør det, må blizzard ta seg en bolle og buffe de andre klassene, for det er bare latterlig. Stemmer 110% på jack of all trades, master of none... - 2cents Warriors, Shamans og Prester også Hybrider, men synes virkelig ikke de gjør en dårlig jobb på damage-meteret de heller. Ta deg en pepperkake a, mann... Du skjønner godt hva jeg mener... Prester har bare 1 brukbar specc nå, og det er shadow... shamans har alltid vært hybrider, aldri påstått noe annet. Warriors er tanks, generelt... eller så kan det jo være at de er dps warriors / pvp'ere... Men ja... du skjønte godt hva jeg mente, hvis ikke burde du hoppe i havet på denne årstiden... Haha! disc priest er gull verdt i arena, holy priest er fortsatt den beste healeren med god kamp fra holy paladin Lenke til kommentar
Xint Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 holy priest er fortsatt den beste healeren Nei. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Spiller nå med en Retri pala, MS warrior og meg som Resto druid. Fikk 1850 første dagen 3v3. Dette er en veldig bra combo imo hvis du skal være retri pala. Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nå er dette riktignok kara, men er film fra guildledern i ex-guilden: http://www.mementoguild.com/daniil/Shadeofaran.avi Skal se om jeg finner WWS fra Morogrim hvor han lå som nr.3 grei dmg det der ja med de vingene var damagen bare insane! 5 k autoattack crit Jaja, hadde Daniil tatt noen andre i å prøve det der på en non-undead boss hadde vi vel blødd fra øra alle mann etter ventrilo utbrudd da Lenke til kommentar
alike Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Må bare ta opp denne tråden igjen jeg. Er så utrolig vittig å sitte å høre på folk si rett ut at meninga med wow er dps. Ta dere sammen folkens..... Er da andre ting å gjøre en å DPSe, er det ikke? Å det at en retri pala ikke kan gjøre dps, er bare noe pisspreik. Enkelt å greit. Er selv retri pala for øyebliket, å sliter ikke så utrolig som folk får det til å høres ut som her. Vis meg videoer der du kan bevise at en retri pala ikke gjør dmg. Lykke til! Uansett, å begynne å sammeligne Rogue (som er ment som dps klasse) men en paladin (som er ment som healing klasse) på dps fronten, er som å sammenligne er trøbil med en formel 1 bil... Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Retridin haha:P Endret 8. januar 2008 av Freadrik Lenke til kommentar
alike Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Freadrik "Her har vi en horde som har dorlig erfaring med paladiner han har spillt mot" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gi oss heller en video som beviser at paladins gjør nok dps til å prioritere de over noe annet. Lenke til kommentar
alike Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Her har du en Men står fortsatt fast på mitt at meninga med wow ikke er dps. Den går det ikke ann å si noe imot på... Lenke til kommentar
alike Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Gi oss heller en video som beviser at paladins gjør nok dps til å prioritere de over noe annet. Å btw, har jeg sagt at du skal prioritere dem til dps over noe annet? Sa jeg ikke akkurat at en paladin ikke er ment som dps? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så hvorfor argumentere for dpsen deres da? Paladins er bygget for defensivitet, og bør la alt offensivt gjøres av ting designet for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå