Fjoslen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei, kan noen hjelpe meg til å forbedre www.silan.no? Dårlig tid så rekker ikke å skrive mere men håper noen kan svare Lenke til kommentar
Teig Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 For det første, vi har eget underforum for websidekritikk. Siden din: Kjedelig. Kan egentlig ikke kalles design, da det bare er en boks med en bakgrunnsfarge og litt tekst. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Hei, har litt bedre tid nå. Jeg vet det bare er en boks med litt tekst og bakgrunnsfarge men jeg kan ikke så mye HTML og css. Og det jeg mente med førsteposten var om noen kunne prdne på den for meg og hele klasse 10A på Silsand. Blir veldig takknemlig om dere gjør det Lenke til kommentar
Teig Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror ikke noen her inne gidder å gjøre det gratis nei. Men du kan alltids håpe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tråden er flyttet til Websidekritikk. Ikke kommenter dette innlegget. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 På en måte tror jeg ikke dette er riktig kategori igjen. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Et lite tips værtfall: Ikke si siden din er html-valid når du får: Failed validation, 26 Errors Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Dette er en ferdig pakke for lan-arrangement. det jeg er ute etter er om det er noen her på forumet som kan foradre den litt Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dette er en ferdig pakke for lan-arrangement. det jeg er ute etter er om det er noen her på forumet som kan foradre den litt Dette skal liksom være websidekritikk, ikke gjør-arbeidet-for-meg-kategorien. Fjern valid html, css osv. når siden ikke validerer. Det blir bare dumt. Siden har ikke mye til design i det hele tatt, bare en boks og en bakgrunnsfarge og litt tekst. Om du er ute etter å få noen til å gjøre det for deg, så må du nok bla opp penger eller håpe på at det finnes en vennlig sjel i vennekretsen som kan gjøre det. Dette er uansett ikke stedet å gjøre det på. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 En post og svaret på denne er slettet med henvisning til retningslinjenes punkt 1. Personangrep er ikke tillatt her på forumet. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Som sagt tidligere, dette er ikke rette plassen for å få noen til å hjelpe deg gratis, er helt sikkert noen i vennekretsen din som kan hjelpe deg med det. Viss ikke så er tiden kommet for å lære seg html selv Som nevnt uttalige ganger i diverse innlegg, viss du vil lære sjekk ut: www.htmldog.com eller bruk google. Viss ikke så har du også WYSIWYG editorer som kan brukes til å lage noe som ser bedre ut enn det du allerede har Frontpage eller Dreamweaver f.eks., finnes nok også noen gratis men kommer dessverre ikke på noen akkurat nå Endret 20. desember 2007 av Zeph Fjerna sitert, fjerna innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå