bass_to_the_maxx Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 enkelt å greit jeg har en T-bred 1800.. får ikke mer Vcore enn 1,75 noen tips? hk støtter 1,85 men det går ikke ann å velge mer.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jumpere på hk, les manual. Tror det iallefall er det på mitt asus kort Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 ja, tror det er jumperne du må stiller på... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 voltmod lodde på en motstand mellom noen brikker søk litt så finnner du det hvis du tørr og kan da. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Er vel bare én jumper på det kortet (CMOS-Reset). Ta en titt på forumet til www.overclockers.com. Egen avdeling for ABIT og AMD. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Siden hovedkortet støtter opp til 1,85V kan du klare deg med en modifisert bios eller så kan du prøve å modifisere L11-broene på prosessoren som beskrevet her. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Er vel bare én jumper på det kortet (CMOS-Reset).Ta en titt på forumet til www.overclockers.com. Egen avdeling for ABIT og AMD. Riktig, er jumper fri abit kortene. Men en bios oppdatering kan hjelpe? Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 hvor finner jeg en modifisert bios? Lenke til kommentar
bass_to_the_maxx Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Ingen som vet hvor jeg kan få tak i en Modda/modifisert bios? blir kjempe fornøtd vis noen vet det!! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ingen som vet hvor jeg kan få tak i en Modda/modifisert bios? blir kjempe fornøtd vis noen vet det!! Bios'en er ikke noe modda/modifiset til abit. Men om du oppdatere bios'en så kan det være de har lagt støtte for høyere volt, men det jo ikke sikker. Bios fila og hvordan du oppdaterer bios'en finner du her http://www.abit-usa.com/downloads/bios/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå