Mr.Karlsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vel det startet med at det var en mann på døra med en papirhatt på hodet, han spurte hvor mye vi trodde denne hatten rommet i liter. Fattern svarte og vi var med i trekningen av en luftrenser. Hmm. Når jeg spurte om hva firmaet het svarte damen i telefonen som ringte dagen etterpå "E-T-Norge" det var et inneklimafirma.' Saken er slik at vi har vunnet konkuransen, men jeg finner ikke noe som helst om dem på internett + at de skal levere luftrenseren i morra ved sekstiden. Kan noen hjelpe litt her - hvem er de? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Ta en titt her! http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=988702889 Virker som et seriøst firma! Endret 18. desember 2007 av Adda Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Dere ble ringt hjem av E.T? Carl Endret 18. desember 2007 av Carl M Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 jaja, det er deg... De ringte ca 3 ganger bare for og sørge for at adressen var riktig + og spørre om det passa klokka ni. Når man ikke kjenner til dem er det ganske enkelt og fundere.... PS: E.T fikk meg til og lure endå mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå