AlleDager Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei når man sender tekstmeldinger fra telefonen og til andre. Blir de lagret i en slags base da? Kan ord spores opp ogsånt? evt hvor lenge blir de lagret? Kamerat som spurte, så jeg vet ikke noen om hvorfor så ikke spør! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, jeg mener at de blir det. Selv når de slettes igjen kan de fortsatt spores opp. Am i right, or am i wrong..? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, jeg mener at de blir det. Selv når de slettes igjen kan de fortsatt spores opp. Am i right, or am i wrong..? Dette mener du på grunnlag av? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Blant annet dette. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan da ikke lagre flere hundre tusen meldinger på et sim-kort? Lagrer mobiloperatøren alle meldinger ? Eller har de ikke lov til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå