999sss Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei, jeg har prøvd et par programer (WavePad og Traktor Dj) for å lage remix'er av sanger, men i wavepad var det dårlig lyd, og lite man kunne gjøre, og i traktor dj, så gikk det ikke ann å lagre sangen. Noen som vet om et lignende program? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Tråden flyttes til Musikkskapning og instrumenter. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Audacity er et gratis lydredigeringsprogram, men det egner seg dårlig til ditt formål. Etter et raskt søk, fant jeg noen få (AV Music Morpher Gold, Mixman StudioPro . Men aner ikke om de går an å bruke Du kan prøve Ubuntu Studio óg. Lenke til kommentar
999sss Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg får vell prøve de det skader vell ikke å prøve:) Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 For å remixe en låt, må man jo ha melodien i form av en .midi fil, så jeg ville anbefalt å lasta ned demoen av FL-Studio for å leke meg litt rundt. Lenke til kommentar
999sss Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Hvordan får jeg lagt inn en sang? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Hvis du tror at du bare kan ta en sang, fjerne vocalene, gjøre om melodien, men ha den samme basslinjen, samme oppbygning osv, tar du feil. Du må starte fra scratch med en MIDI fil fra låta, og evt. samples. Lenke til kommentar
999sss Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Da blir det jo en ny sang, ikke en remix Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Når du bruker melodien / andre elementer fra en annen sang, kalles det en remix... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bare en liten saksopplysining her. MIDI er ikke lyd. Det er kun styredata til synther. Derfor vil en MIDI- fil som blir spilt av med ett sett av synther låte helt annerledes på andre synther. Lenke til kommentar
999sss Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Det går jo ikke engang å lagre med FL Studio, da blir det jo ikke noe gøy, når du er ferdig med sangen, så oppdager du at det ikke går :o Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 FORDI FL STUDIO MÅ BETALES FOR det er ikke et gratis prg. når du kjøper prg kan du lagre det. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det Dilly sa. De fleste programmer som tilbyr musikkproduksjon må betales for, for å få et resultat.... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 kan anbefale deg reason men den er nok ikke gratis :P Lenke til kommentar
999sss Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Hvordan laster jeg inn en lyd inn i browseren? Og hvordan får jeg tak i en sang i midi format? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvordan laster jeg inn en lyd inn i browseren?Og hvordan får jeg tak i en sang i midi format? 1. sett lydfila di der alt annet i browseren er lagret. i mitt tilfelle er det: C:\Program Files\Image-Line\FL Studio 7.4 Beta\Data\Patches\ 2. mange forskjellige steder. er ikke absolutt alle låter som finnes i midi. men søk i google. f.eks Robbie williams angels midi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå