desertpunk Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg benytter firefox og har i lang tid vært plaget med pop ups (poker adds osv) som dukker opp i et nytt vindu, altså ikke en ny tab. Noen som vet hvordan jeg kan få bukt med problemet. Jeg benytter adblocker, men denne hindrer bare at innholdet blir vist. Det nye vinduet, eller den nye instansen av firefox, blir startet like herlig. jeg begynner å bli lei nå!! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du har spyware på maskinen. Det har forsåvidt ingenting med Firefox å gjøre, bortsett fra at spywaren bruker default nettleser i Windows. Lenke til kommentar
desertpunk Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Du har spyware på maskinen. Det har forsåvidt ingenting med Firefox å gjøre, bortsett fra at spywaren bruker default nettleser i Windows. Jeg har ingen spyware på denne maskinen. Det er ikke på alle sider disse pop-up'ene dukker opp. Er det ingen plass i firefox der man kan hindre "multiple instances"? Lenke til kommentar
Lattas Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg benytter firefox og har i lang tid vært plaget med pop ups (poker adds osv) som dukker opp i et nytt vindu, altså ikke en ny tab. Noen som vet hvordan jeg kan få bukt med problemet. Jeg benytter adblocker, men denne hindrer bare at innholdet blir vist. Det nye vinduet, eller den nye instansen av firefox, blir startet like herlig. jeg begynner å bli lei nå!! Du går inn på Verktøy - innstillinger - innhold. Da kan du velge hvilke nettsteder du tillater sprettoppvinduer fra, eller blokkere alle. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå