bergetun Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei, er det noen som får til å streame avi filer til PS3 fra en linuxbox ? Jeg får opp filstrukturen men jeg får Unsupported Data på alle avi filene mine i både gmediastream og Mediatomb. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei! Ta en titt på denne guiden. Den er forsåvdit for fedora, men det er bare å gjøre litt om dersom man bruker en annen distro Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Takker for svar men det må være noe annet som er galt. har fulgt guidene til punkt å prikke Lenke til kommentar
goggys Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har du prøvd å slette sharen, for så å legge den til på nytt? Hadde samme problemet som deg og det var løsningen for meg i hvert fall. Lenke til kommentar
dvyjones Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Et problem kan også være at PS3-en ikke kan spille av filen. Noen DivX/XviD filer kan ikke spilles av og må konverteres. Lenke til kommentar
heikkih Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) "Unsupported data" betyr at PS3 ikke skjønner hvilket innhold filen har. Skulle tro at divx/xvid-filene dine er av en type som PS3en ikke skjønner og dermed har du 4 muligheter: a) Vente til Sony fikser codec-støtten sin b) Konfigurere mediatomb til å konvertere til et format ps3 skjønner on-the-fly. Dette er dessverre ikke helt rett fram foreløpig så man må dykke ned i konfigurasjonsmulighetene til mediatomb. c) Konvertere divx/xvid-filene til et annet format på forhånd med mencoder eller andre fornutige program. d) Finne en helt annen løsning :/ Endret 28. november 2008 av slickhenry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå