figure_02 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Heisann! Har et fint bilde jeg gjerne skulle ha fiksa litt på, kutta det ned litt og fått det mørkere. Noen som kunne fikse dette med et klikk? Si ifra så sender jeg bildet på PM. Vet ikke helt om dette var riktig kategori, bare å flytte! EDIT: Med en grei forklaring på hvordan man gjør dette i Photoshop kan jeg sikkert prøve selv, hvis det ikke er altfor avansert. Endret 18. desember 2007 av figure_02 Lenke til kommentar
slash Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Image -> adjustments -> brightness/contrast Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Og kutte med crop tool Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvis du har Photoshop prøv autokontrast-filteret, hurtigtast: shift + ctrl + alt + L Et enkelt og effektivt filter som fikser mørke/lyse bilder uten at du trenger å leke med innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå