kbekul Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei! Lurte på ka eg kan kjøpe i presang til bestevennen min ^_^ Berre sånn som det er sagt så er det ei HO og har ingen planer om å bli meir enn bestevenner ^^ Trenger tips til ein presang som viser at du bryr deg om personen, men i tilleg ikkje noke som kan virke som noke meir enn bestevenner Litt vanskelig forklart, men dåke skjønner sikkert Du kan også skrive ka du har kjøpt til din bestevenn, kjæreste, venn osv =D Dele på tips ? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg kjøper ting som jeg vil se den personen bruke. Halssmykker rundt 100-lappen gir meg mange gode klemmer. Men dette kommer også an på hva hun liker. Men parfyme som faktisk lukter godt koster en del mer og billig parfyme blir ingen glad for. Lenke til kommentar
kbekul Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 halssmykke høres jo bra ut ^^, Tips til butikk ? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det kommer litt an på stil. De fleste gullsmeder i kjøpesenter har mye fint til en rimelig penge. Sølv fungerer som oftest godt. Hvis ikke så har du sjapper som Mique og den tingen som fører mer "eksotiske" anheng. Glitter er kanskje også verdt et besøk. Som sagt det kommer an på hvilken type anheng du leter etter. Lenke til kommentar
KimS Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, et smykke er alltids kos=) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) En god pysjbukse, varme sokker og en varmeflaske. Edit: På Kremmerhuset har de varmeflaske med pelstrekk. Den er kjempegod å ha nå i kulden. Den koster 79,- . Endret 18. desember 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå