trixter Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Går bare på hukommelsen her, men mener å ha lest/hørt at det å holde tilbake sæden ved å presse på visse punkter ikke er særlig bra. Ender visstnok opp på innsiden et sted (og kan bli betent eller noe slikt?). Lenke til kommentar
Gjest Yeah Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 En gang kom jeg over buksene til mamma. This thread is a disaster. Haha... Jeg lo godt av denne tråden. PS: Jeg har hørt at hvis du smører tran på junior hver morgen vil du få mindre sperm. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 En gang kom jeg over buksene til mamma. This thread is a disaster. Hahaha! WIN! :!: Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Haha, idiotisk å ville få mindre sæd. Du kommer til å angre når du får deg et godt sexliv. Alltid like gøy å sprute ned så store deler av ansiktet som mulig til din utkårede for kvelden når du er beruset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå