P0nduz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei som det står i topic har jeg hatt 3.gangs service på min n95 og får dermed kreditt på dene. ville det da være lurt og legge i noen kroner mellom og kjøpe en n95 8gb? eller er skjermen "veldig" kornete? på forhånd takk for svar mvh Christer Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg var å snusa på en n95 8gb i dag, selgeren hadde en privat. Og jeg ble meget overasket. Den var MYE raskere enn n95, større skjerm, som man så tydelig.. ja, kort sagt.. en mye forbedret versjon, etter min mening. De hadde den ikke der før over nyttår.. men bestilte en på mpx.no i dag, og den kommer i morgen tidlig på døra !!!!! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hastigheten på N95 og N95 8gb har ikke noe med telefonen å gjøre, men er pga siste software-oppdateringen. Hadde selv N95 frem til forrige uke, med nyeste software, telefonen var som en ny telefon med den oppdateringen. Selv har jeg nå kjøpt N82, som har samme specs som N95, minus ir, pluss en ekte blits. Er utrolig fornøyd med denne. Billigere enn N95 uansett versjon er den også. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 har sett på n82 men blir jo dumt og kjøpe denne da jeg ikke får igjenn penger er jo kun snakk om å legge i 500-900 kr i mellom så tror det blir en 8gb hvis ingen har noen store argumenter i mot Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er jo ikke n82 han spør om da Hehe... Jeg personlig liker ikke utseende på n82, nice indre og fælt ytre. Og dessverre er jeg så overfladisk at det ytre teller... *humre* Jeg mener du burde kjøpe 8Gb om du liker n95 (uten feil da ) Skjermen er større, noe man ser tydelig, den skal være raskere. Det er tøys at n95 og 8GB er like raske... 8Gb har dobbelt så mye minne som n95... 128mb istedenfor 64mb... Det gjør at den jobber raskere, og klarer flere programmer samtidig feks. Men n95 er mye bedre med siste oppdatering ja, men ikke like bra som 8Gb Jeg venter min på døra når som helst nå... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Slideren og byggekvaliteten er og av en annen verden på 8GB versjonen syntes jeg Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 deet ble en 8gb i dag ja:) Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 grattis, jeg fikk også min i dag, rett på døra ! Jeg er MEGET fornøyd. En stor opptur etter n95en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå