Imperator Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei Min sønn på 2 tok for seg tastaturet på min bærbare maskin av merket nevnt i emnetittelen. Resultatet er 4 løse taster jeg sliter med å få på plass. Ingen av delene til tastene er ødelagt. "Klipsene" som tasten sitter på er inntakt. Har forsøkt å ta et bilde og link ligger ved. Jeg får ikke til å sette tastene på plass igjen. Som oftest spretter en ting ut av posisjon når en annen er på på plass. Snakket Acer support og de foreslo å kjøpe nytt tastatur. Det finner jeg lite aktuelt da ingenting er ødelagt. Har vært borti det samme på en Lenovo og der var det bare å trykke tasten på plass igjen. Noen som har vært borti dette på, eller vet steg for steg hvordan få tastene tilbake på denne maskinen? Fant ikke noe spesielt via google heller, men kan være søkeordene ikke var helt bra. Bilde: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Prøv å trykk litt hardt, eventuelt ta ut klipsen og fest den i tasten før du fester den i selve PCen. Bare for å nevne det; Lenovotastatur er utviklet (av IBM i sin tid) for å kunne tas av ved rengjøring og uhell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå