Gå til innhold

The Hobbit i produksjon umiddelbart..

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor leter de etter en ny regissør når de allerede har den perfekte? Jeg skjønner ikke det helt jeg...
Nei si det...

Dog alt håp er da ikke tapt, PJ skal da forsatt ha ei finger med i spillet :)

Ja det faktum dytter vel produksjonen i riktig retning ihvertfall, men jeg er redd det kan bli rotete hvis de skaffer en regissør som ikke har oversikten over historien, som PJ hadde med LOTR-filmene.

Lenke til kommentar

Ser virkelig ut som PJ har kommet seg vekk fra cutting/editing-sofaen sin og begynt å trene :tease:

Det at The Hobbit blir laget er selvfølgelig kjempenyheter! Det at PJ ikke regisserer er dog en liten nedtur.. Spørs hvem de finner? Hva med Christopher Lee? Tror han kunne vært en kjemperegissør for hobbiten, spesielt med tanke på at han har vært i bransjen i over 40 år, og kan LOTR bedre enn de fleste. Han hjalp jo til en del med regisseringen i de andre LOTR filmene.

Lenke til kommentar
Ser virkelig ut som PJ har kommet seg vekk fra cutting/editing-sofaen sin og begynt å trene :tease:

Det at The Hobbit blir laget er selvfølgelig kjempenyheter! Det at PJ ikke regisserer er dog en liten nedtur.. Spørs hvem de finner? Hva med Christopher Lee? Tror han kunne vært en kjemperegissør for hobbiten, spesielt med tanke på at han har vært i bransjen i over 40 år, og kan LOTR bedre enn de fleste. Han hjalp jo til en del med regisseringen i de andre LOTR filmene.

Hvor har du det fra at han hjalp til å regissere LOTR? Det har jeg aldri fått noen oppfatning av. At han har peiling på LOTR er det dog ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...