Kebab GUD Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 det stemmer! http://hollywoodinsider.ew.com/2007/12/peter-jackson-t.html men Peter Jacksn skal bare være produsent ikke regisør Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Herre jemnini, som han ser ut! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det virkelig han? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Han har jo sett sånn ut veldig lenge nå. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvorfor leter de etter en ny regissør når de allerede har den perfekte? Jeg skjønner ikke det helt jeg... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvorfor leter de etter en ny regissør når de allerede har den perfekte? Jeg skjønner ikke det helt jeg...Nei si det...Dog alt håp er da ikke tapt, PJ skal da forsatt ha ei finger med i spillet Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvorfor leter de etter en ny regissør når de allerede har den perfekte? Jeg skjønner ikke det helt jeg...Nei si det...Dog alt håp er da ikke tapt, PJ skal da forsatt ha ei finger med i spillet Ja det faktum dytter vel produksjonen i riktig retning ihvertfall, men jeg er redd det kan bli rotete hvis de skaffer en regissør som ikke har oversikten over historien, som PJ hadde med LOTR-filmene. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det finnes en Gud. For min del er dette det største som har skjedd på filmfronten siden LotR: Fellowship of the Ring hadde kinopremiere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Godt å høre at det skjer ting, selv om jeg helst hadde sett at P.J. hadde tatt regien. Menmen. Han er hvertfall med, det er jo bedre enn ingenting. Utrolig hvordan han har forandret seg forresten, er nesten så man ikke tror det er han. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Utrolig hvordan han har forandret seg forresten, er nesten så man ikke tror det er han. Sikkert bare Andy Serkis i forkledning. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ser virkelig ut som PJ har kommet seg vekk fra cutting/editing-sofaen sin og begynt å trene Det at The Hobbit blir laget er selvfølgelig kjempenyheter! Det at PJ ikke regisserer er dog en liten nedtur.. Spørs hvem de finner? Hva med Christopher Lee? Tror han kunne vært en kjemperegissør for hobbiten, spesielt med tanke på at han har vært i bransjen i over 40 år, og kan LOTR bedre enn de fleste. Han hjalp jo til en del med regisseringen i de andre LOTR filmene. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ser virkelig ut som PJ har kommet seg vekk fra cutting/editing-sofaen sin og begynt å trene Det at The Hobbit blir laget er selvfølgelig kjempenyheter! Det at PJ ikke regisserer er dog en liten nedtur.. Spørs hvem de finner? Hva med Christopher Lee? Tror han kunne vært en kjemperegissør for hobbiten, spesielt med tanke på at han har vært i bransjen i over 40 år, og kan LOTR bedre enn de fleste. Han hjalp jo til en del med regisseringen i de andre LOTR filmene. Hvor har du det fra at han hjalp til å regissere LOTR? Det har jeg aldri fått noen oppfatning av. At han har peiling på LOTR er det dog ingen tvil om. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hjalp til med å regissere er vel å ta litt i... han fikk komme med noen tips når det gjaldt scenene med sin egen karakter, Saruman. Men on topic: Kjempenyheter! Dette blir helt sikkert bra. Hyggelig å høre at PJ og New Line er på talefot igjen også Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Vel, det høres ikke bra ut siden han fikk sparken grunnet en krangel med PJ som de ikke ville si til media hva den handlet om (i alle fall på ekstramaterialet). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dette er utrolig mye bedre enn at han ikke er med i det hele tatt, men synd at han ikke regisserer og, i forhold til hvor utrolig bra LoTR ble så virker det som at han er født for å regissere disse filmene. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www.aintitcool.com/node/35108 Peter Jackson and Fran Walsh will serve as Executive Producers of two films based on “The Hobbit.” New Line will manage the production of the films, which will be shot simultaneously. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 lurer på om han har bestemt seg for å lage Halo likevel.. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Lurer fælt på hva denne film nummer to er altså, det skulle visst være en film basert på boken, og en sequel. Recipy for disaster hvis de skal begynne å dikte opp materiale selv. Men kult læll... Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=191200 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Synd at Jackson ikke skal regissere selv. Men uansett gode nyheter *Glede seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå