Pezo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det noen her som bor i Oppland/Hedmark som vet om en fotobutikk som har Canon EOS 40D (hus) på lager? JEg har funnet ut at jeg vil ha dette kameraet før jul, og jeg er redd for at om jeg bestiller det på nett så rekker det ikke frem til meg i posten. Derfor trenger jeg litt hjelp. Jeg bor midt i mellom Gjøvik, Lillehammer og Hamar. Det er ingen hindring å kjøre en times tid heller. Lenke til kommentar
Sportsfanthomas Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er det noen her som bor i Oppland/Hedmark som vet om en fotobutikk som har Canon EOS 40D (hus) på lager?JEg har funnet ut at jeg vil ha dette kameraet før jul, og jeg er redd for at om jeg bestiller det på nett så rekker det ikke frem til meg i posten. Derfor trenger jeg litt hjelp. Jeg bor midt i mellom Gjøvik, Lillehammer og Hamar. Det er ingen hindring å kjøre en times tid heller. Ligger en svær fotobutikk midt i gågata på Lillehammer. Er ofte innom på vei til hytta i Hafjell, de har mye snadder der ! Vil overraske meg MYE om de ikke har 40D inne.... T Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Kan det stemme at butikken heter foto olsen? De hadde det i butikken sin sa de, men betaler ikke nesten 11000 for bare huset. En butikk som heter Fotofokus får inn en EU utgave i romjula, så jeg får vel bare vente.. haff Lenke til kommentar
Sportsfanthomas Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kan det stemme at butikken heter foto olsen? De hadde det i butikken sin sa de, men betaler ikke nesten 11000 for bare huset. En butikk som heter Fotofokus får inn en EU utgave i romjula, så jeg får vel bare vente.. haff Stemmer at butikken heter Foto Olsen ! Var innom der i kveld, og 40D stod i alle fall utstilt til 9995,- Hvor ligger forresten butikken Fotofokus ? Har de mye bra ? T Lenke til kommentar
Loko Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Prøvd lokale Elkjøp? Kan faktisk hende dem har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå