norge Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvordan legger jeg det over på ps3? må jeg gjøre noe inne på divX først tar gjerne imot en lett og enkel bruksanvisning Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bare flytt film filen over på ps3 og spill av. Lenke til kommentar
norge Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Hvordan legger jeg det over på ps3? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du kan bruke minnepenn eller ekstern harddisk, bare husk på at den må være i FAT32. Hvis du har 60 gb versjonen kan du også bruke minnekort. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kjipt at PS3 ikke kan streame fra nettverket (uten å bruke TVersity e.l.) .. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kjipt at PS3 ikke kan streame fra nettverket (uten å bruke TVersity e.l.) .. Hva mener du med det? Tversity er enkelt og greit det, gratis er det å. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Han tenkte vel mer sånn vanlig Pc-Pc deling. Altså at man deler en mappe og at man bare kan gå rett inn i den, uten noen ekstra programmer Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Han tenkte vel mer sånn vanlig Pc-Pc deling. Altså at man deler en mappe og at man bare kan gå rett inn i den, uten noen ekstra programmer Ok, det hadde vært moro det å ja. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tenkte på f.eks. å sette opp en Samba-share.. Men TVersity fungerer jo fint, fant nettopp ut at jeg nå kan disable transcoding og kan nå spille av 720/1080p divx/xvid på PS3'en .. Det er jo genialt! Endelig, sier jeg bare .. Lenke til kommentar
Diceman_ Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det man kan gjøre er å bruke for eksempel Windows Media Player og share ut musikk, filmer og bilder og slå på Media Sharing på PS3. Da skal WMP komme automatisk opp om man er i LAN og man kan browse igjennom disse filene og kan se filmene/høre på musikk enten direkte fra PC-en, eller trykke på trekant og så lagre filen til PS3. Mulig man har samme muligheter på TVersity, men har ikke giddi å prøvd det da WMP funker bra nok for meg. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det man kan gjøre er å bruke for eksempel Windows Media Player og share ut musikk, filmer og bilder og slå på Media Sharing på PS3. Da skal WMP komme automatisk opp om man er i LAN og man kan browse igjennom disse filene og kan se filmene/høre på musikk enten direkte fra PC-en, eller trykke på trekant og så lagre filen til PS3. Mulig man har samme muligheter på TVersity, men har ikke giddi å prøvd det da WMP funker bra nok for meg. TVersity har de samme mulighetene. Så nå som man slipper å transcode er det nok ett fett hva man bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå