Galandrik Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei Jeg har tildels store problemer med min USB2, i kombinasjon med USB2 brenner fra Plextor. Mitt hk er et AOpen AK77-333, derhvor man kan innstallere USB2 ved å koble til en medføgende brikett til en USB2 kontakt på hk. Når jeg kobler til min brenner begynner brenneren å bli ustabil. Dersom jeg leser cd'er kan jeg risikere at win XP fryser og jeg blir nødt til å ta en omstart. Jeg har innstallert nye drivere opp til flere ganger samt å oppdatere firmware for brenneren. Dersom jeg kjører brenneren i USB 1.1 utgangene blir maskina stabil igjen. Har ikke hatt mulighet til å kjøre annet USB2 utstyr... I tillegg forteller maskina at USB2'en min er reversert til 10% ytelse av systemet. Noen forslag som kan bedre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Nye usb driver(winupdate elns) eller en BIOS update ville jeg ha testet. Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har både oppdatert USB2 driveren og oppdatert bios, men uten videre forbedringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå