blomstkraft Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hei! Jeg har net (går fint ann å bruke nettleseren, og sitte på msn), men jeg kan ikke logge inn på Lineage II, og ikke Steam eller laste ned torrents.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Bruker ikke kabel, bruker en "SpeedTouch" trådløs adapter. Takk! Endret 18. desember 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det du leter etter er nok port forwarding. Enten det eller så er det brannveggen din som gjør at du ikke får koblet til lineage og steam tjenere. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det du leter etter er nok port forwarding. Enten det eller så er det brannveggen din som gjør at du ikke får koblet til lineage og steam tjenere. Fikk besjed om at det ikke er "port forwarding" jeg. Da skulle det ikke gå utover L2, men det skulle gå utover nedlastinger, men det går jo fint å laste ned, bare ikke torrents. Endret 18. desember 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hvem ga den beskjeden? Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 kunne godt tenke meg at brannmuren er på (antivirus med brannmur) Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) kunne godt tenke meg at brannmuren er på (antivirus med brannmur) Jeg har ikke brannmur på, har heller ikke noe antivirus installert Men jeg får ikke til den "Port Forward"-tingen jeg Endret 20. desember 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå