Heine M Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Ja, hver gang jeg skrur på datamaskina, så kommer det en irriterende pop-up: Noen ide om hva som kan være årsaken, og hvordan jeg kan få fjernet den? Så har jeg et irriterende virusvarsel som popper opp hele tiden: Noen som har en ide om hvordan man får fjernet disse tingene? Spesifikasjoner for pc`n min: Windows XP, AMD Athlon XP 2600+ 1,91 GHz, 1,50 GB RAM (Vet ikke helt om dette er det rette stedet å legge det inn, men får nå prøve... ) Endret 19. desember 2007 av Heine M Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Detter er pga spyware, eller spinprogramvare. last ned spybot search and destroy, oppdater den, og kjør en scan. du finenr garantert en del da. mest sannsynelig fikser den problemene. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Ok, jeg får prøve det da... Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Kjør langversjon. Etter det poster du en hjt-logg. Når du trenger hjelp til å få fjernet spyware eller bare sjekke Endret 18. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 ok, men er det noen som har et godt råd om pop-up`en? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg hadde problemer med at Errorsafe kom opp som popup hele tiden. Jeg tok linken til Errorsafe og kjørte den i Nslookup for å finne ut IP addressen og la inn IP addressen i en Access-list i ruteren slik at den IPn Errorsafe bruker ble permanent neket av ruteren min. Du kan gjøre dette hvis ruteren din støtter nekting av utvalgte IP addresser. Endret 18. desember 2007 av Knopfix Lenke til kommentar
maheath Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Pupopen kommer fra virus/spyware-programmet Errorsafe, jeg har i hvertfall klart å få fjernet den ved å kjøre Ad-Aware free fra http://www.lavasoft.de - men kanskje Spybot tar den også? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du må gjøre det jeg har linket til,så vil den bli fjernet. For og være sikker poster du en hjt-logg etter det. Så blir du guidet,viss det er noe mere som bør fjernes. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 ok, greit nok, men jeg har ett spørsmål, hva er en hjt logg? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 HijackThis logg. http://www.trendsecure.com/portal/en-US/to...ckthis/download Dette programet lager en logg som du kan poste. Står godt forklart i linken jeg ga deg. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Takker så mye, jeg gjorde noen av stega, men det funket :!: Lenke til kommentar
norbat Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Men post denne hjt-loggen. Den kan fortelle om det må gjøres noe mer for å få en spywarefri pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå