Faktum1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hei Bør jeg søke jobb i sommer når jeg skal ta opp 5timers fag i vgs? Faget jeg skal ta opp er IT, og jeg har nesten ikke noe it erfaring. Videre er karakteren jeg satser på 5er, og snittet i vg3 jeg satser på er 5,1 eller høyere. Jeg trener styrke 3 ganger i uka, og kondisjon en gang i uka. Itilegg til at jeg er med venner noen ganger, jeg skal også to uker til 2 USA i ferien. Tror dere jeg bør ta meg sommerjobb? Eller blir det for mye å gjøre? Jeg skal også bruke litt tid på å jobbe med noe annet skolestoff. Jeg må også ha noe fritid for å ikke gå lei. Jeg er redd jeg kommer til å gå lei, hvis jeg bare sitter hjemme, derfor spør jeg dere. Er det noen som har erfaringer fra liknende situasjon? Jeg spør om dette fordi jeg må svare på tilbud om sommerjobb senest 7 januar. På grunn av dette haster det litt å svare. På forhånd takk Endret 18. desember 2007 av Faktum1 Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Noen som vet? Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hvis du trur at du kan klare å kombinere å ta opp et fag itillegg til skole så bør du nok gjøre det burde gå fint å kombinere jobb og skole og allikavell ha tid til venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå