Gjest Gjestesen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er blitt kjent med ei jente som virker skikkelig hyggelig. Sist gang vi møttes lå vi og snakket i mange timer, lo masse, fortalte "hemmeligheter" etc. Når jeg nå prøver å ta opp kontakt, siden vi møtes ganske sjelden, får jeg avvisende svar eller unnskyldninger når jeg spør om vi skal finne på noe. Er med andre ord litt forvirret, er hun litt interessert eller hva? Takker alle forumguruer her på forhånd Lenke til kommentar
nettii Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 spør ho da vell...... slike ting er litt vanskeli å vete pga lite info. ser ut som at ho liker deg når du skrev at dere snakket i flere timer osv.... men at du får avisandes svar so blir det litt vanskeli. kanskje å spela "hard to get" eg hadde ivertfall ikkje prata i flere time med noken eg ikkje likte,då hadde eg funne på ei unnskyldning før å sleppe. Lenke til kommentar
Gjest Gjestesen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror jeg skal gjøre det. Bare venter til etter jul så hun ikke er så stressa lenger, så får vi se hva hun sier Flere synspunkter? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 var dere edru da dere lå og snakket sammen? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis hun snakket med deg, så er hun garantert 100% interessert i dag, ja. Helt klart. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hvis hun snakket med deg, så er hun garantert 100% interessert i dag, ja. Helt klart. Slike teite poster klarer vi oss fint uten, takk. Lenke til kommentar
Gjest Gjestesen Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Aces: ja. Det at hun var så direkte og åpen er det som gjør at jeg mener hun er litt interessert :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå