slimer Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei. Jeg har denne cpu. Silvefr power Og har lyst til å kjøpe dette kabinettet Kabinett men lurer på om de vil passe sammen: som han ene som har testet dette kabinettet sier så lenge PSU er standard ATX så er det ingen problem. Har dere noen formening om det? Her er datablad for psu-en , størrelse osv... HER og HER Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Kabinettet og PSUen ser begge ut til å følge ATX-standarden, så det skal nok passe. E: Det står til og med på produktsiden til kabinettet: Sitat (...)R310 supports normal ATX PSU that enables making more power system (sic) Fantastisk herpa engelsk, men.. slimer skrev: Jeg har denne cpu. Tror du blander CPU - Central Processing Unit og PSU - Power Supply Unit. Endret 18. desember 2007 av humbuq Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det burde ikke være noe problem med mindre det er montert på en vifte på toppen av kabinettet som gjør at den ikke får plass. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dele passer nok fint sammen! Her bilde hvordan PSU er montert i kabinettet! Lenke til kommentar
slimer Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 helt riktig humbug. Mente PSU men skrev CPU. Da går jeg for den. Den ser greit ut, skal helst være lite, cpu temp og vifte foran og ser ikke så verst ut. takker for svar gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå