k_forb Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ferdig lasta ned, blir spennende å prøve dette her! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Var helt OK, men ganske ubalansert.- Zombies vinner nesten ALLTID innen 5 minutter, og ammunisjon er nærmest ikke-eksisterende. Det kunne fungert hvis man spillte som et team og campet et sted, men det foregår for det meste ikke slik. Det stod ikke helt opp til forventningene, men det var fortsatt gøy, og veldig god stemning Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Begynte nedlastningen nå. Hvordan er det med bugs og slikt da? Er det spillbart? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Så skuffa jeg ble når jeg så at det ikke var noe singleplayer mode Er dette kun online ? Lenke til kommentar
Robert88 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hva er krava for å spille denne modn.. Må du ha HF2 på datan??? eller er det nok med Steam.. ?? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Spilt i litt over en time nå, og herregud så morro dette er Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hva er krava for å spille denne modn.. Må du ha HF2 på datan??? eller er det nok med Steam.. ?? Du mp ha source SDK inne på tools i steam Lenke til kommentar
genesis Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Bare jeg som har opplevd at spillet uansett installeres i default directory, og ikke den jeg selv satte? Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg merket også dette, lurte litt på hvorfor det aldri dukket opp i Steam mappa Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bare ta å klipp ut/lim inn i steam mappa når den er ferdig innstalert ellerens. Funka for meg! : ) Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jepp, er ikke verre enn det, men greia er vel at det er litt unødvendig at det skjer når man kan velge rett mappe og så legger den inn i default mappa Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Hva er krava for å spille denne modn.. Må du ha HF2 på datan??? eller er det nok med Steam.. ?? Pirkepirk: Hvordan får du egentlig "HF2" til å bli "Half-Life 2"? Endret 29. desember 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Noen som vet om noen gode servere? Alle serverene er enten full eller så er grensen for høy så der er umulig å vere mennske vil gjerne spille på en Norsk server Edit: med rundt 8 til 14 mensker med lav ping Endret 29. desember 2007 av head_hunter Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Haha, genialt spill! Du får en skikkelig creepy følelse av å løpe rundt i mørket som menneske, og det eneste du ser er den lille flekken foran deg fra lommelykten. Ser man to lysende øyne foran seg er det til å snu og løpe om man er tom for ammunisjon, og ser man lys fra ei lommelykt er det en lettelse. Fant en artig server som jeg spilte på i noen timer. Skal sjekke hva den heter til i morgen. Veldig mange på serveren brukte mikrofon, og folk samarbeidet og pratet. Var en annen norsk der også. Vi klarte faktisk å vinne som mennesker en runde! Alle gikk inn på kjøkkenet på hotellet, flyttet hyllene foran de to dørene og holdt hyllene på plass hver gang zombiene kom. Til slutt fikk vi drept alle zombiene. Utrolig bra gjennomført, bare synd menneskene ikke har fått animasjoner enda. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Bugs, lagging, hakking, tregt gameplay og mange andre irritasjonsfaktorer ødelegger for meg. Spillet burde hatt et mye raskere gameplay, à la multiplayer-delen til Alien vs. Predator II (som fortsatt er skummelt som helvete, uten å bli et standard FPS). Alt for mange steder folk kan stille seg hvor det blir umulig for zombier å ta dem, osv. Håper det blir bedre (og mer problemfritt) i fremtiden. Dette var ikke så morsomt som det kunne vært. Endret 30. desember 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har spilt ZP:S i mange timer siden det ble sluppet, og jeg har ikke merket noe til lag og hakking, så det må være pga serveren du spilte på. Gameplayet er tregt om man ikke spiller med folk som bruker mic, bruker man mic og holder sammen blir det fantastisk morro. Komme seg fra skjulested til skjulested mens man prøver å unngå å bli oppdaget av zombier som leter etter ferskt kjøtt. Jeg er enig i at gameplayet skulle ha vært raskere. For min del hadde det vært optimalt om zombiene tålte veldig lite, 2-3 skudd, gjorde lite skade, men løp veldig kjapt. Strength in numbers for min del. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Enig i at gameplayet er tregt, men for min del så funker det. Ganske artig å være en gruppe på 3 som trasker rundt med 16 zombies som leter etter en . Uansett, mange bugs og generelt bedritne ting. Greit at det er beta, men fikk en liten hakeslepp når jeg jeg fant ut at man får god fart om man hopper riktig på ting (kjegler, traller og stoler for eksempel). Hoppinga med tohåndsvåpen er ikke helt riktig heller, bugga modeller som ser ut som pannekaketryner. Modellen til menneskene står 90 grader feil og mye annet. Spillet kræsjer relativt ofte for min (og en kompis) sin del, veldig irriterende å vente på ny plass på en av de få serverne som er oppe. Fikk til og med bluescreen istad, om det var pga ZP:S vet jeg ikke, men var surt Men veldig bra potensiale, lett etter et slikt spill dritlenge. (Noen andre tips? :whistle) Og hvorfor lyser bare noen mennesker rødt med zombie-vision? Endret 30. desember 2007 av chokke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Konseptet høres jo ut som det er cut'n'pasted fra Left 4 Dead, som ikke er kommet enda. http://www.l4d.com/ Og DET ser fantastisk ut. Og der er det 4 mennesker sammen mot tusenvis av zombier (datastyrte). Pluss at noen kan spille spesielle zombier (type boss-zombier). Endret 30. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Bare opp til 4 stykker? Så kjedelig da. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Konseptet høres jo ut som det er cut'n'pasted fra Left 4 Dead, som ikke er kommet enda. http://www.l4d.com/ Og DET ser fantastisk ut. L4D = Datastyrte konkurrenter som stormer mot deg i store flokker mens de overlevende skal komme seg fra punkt A - B. ZP:S = 1 zombie mot mennesker, et menneske blir drept og gjort til zombie til alle menneskene er drept eller menneskene har drept alle zombiene. Hvordan du mener ZP:S er copy-paste av L4D skjønner jeg ikke da de åpenbart har forskjellig gameplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå