Gå til innhold

Zombie-Panic: Source - Released

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var helt OK, men ganske ubalansert.- Zombies vinner nesten ALLTID innen 5 minutter, og ammunisjon er nærmest ikke-eksisterende. Det kunne fungert hvis man spillte som et team og campet et sted, men det foregår for det meste ikke slik.

Det stod ikke helt opp til forventningene, men det var fortsatt gøy, og veldig god stemning :p

Lenke til kommentar

Haha, genialt spill! Du får en skikkelig creepy følelse av å løpe rundt i mørket som menneske, og det eneste du ser er den lille flekken foran deg fra lommelykten. Ser man to lysende øyne foran seg er det til å snu og løpe om man er tom for ammunisjon, og ser man lys fra ei lommelykt er det en lettelse.

Fant en artig server som jeg spilte på i noen timer. Skal sjekke hva den heter til i morgen. Veldig mange på serveren brukte mikrofon, og folk samarbeidet og pratet. Var en annen norsk der også.

Vi klarte faktisk å vinne som mennesker en runde! Alle gikk inn på kjøkkenet på hotellet, flyttet hyllene foran de to dørene og holdt hyllene på plass hver gang zombiene kom. Til slutt fikk vi drept alle zombiene.

Utrolig bra gjennomført, bare synd menneskene ikke har fått animasjoner enda. :grin:

Lenke til kommentar

Bugs, lagging, hakking, tregt gameplay og mange andre irritasjonsfaktorer ødelegger for meg. Spillet burde hatt et mye raskere gameplay, à la multiplayer-delen til Alien vs. Predator II (som fortsatt er skummelt som helvete, uten å bli et standard FPS). Alt for mange steder folk kan stille seg hvor det blir umulig for zombier å ta dem, osv. Håper det blir bedre (og mer problemfritt) i fremtiden. Dette var ikke så morsomt som det kunne vært.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Jeg har spilt ZP:S i mange timer siden det ble sluppet, og jeg har ikke merket noe til lag og hakking, så det må være pga serveren du spilte på. Gameplayet er tregt om man ikke spiller med folk som bruker mic, bruker man mic og holder sammen blir det fantastisk morro. Komme seg fra skjulested til skjulested mens man prøver å unngå å bli oppdaget av zombier som leter etter ferskt kjøtt.

Jeg er enig i at gameplayet skulle ha vært raskere. For min del hadde det vært optimalt om zombiene tålte veldig lite, 2-3 skudd, gjorde lite skade, men løp veldig kjapt. Strength in numbers for min del.

Lenke til kommentar

Enig i at gameplayet er tregt, men for min del så funker det. Ganske artig å være en gruppe på 3 som trasker rundt med 16 zombies som leter etter en :) . Uansett, mange bugs og generelt bedritne ting. Greit at det er beta, men fikk en liten hakeslepp når jeg jeg fant ut at man får god fart om man hopper riktig på ting (kjegler, traller og stoler for eksempel). Hoppinga med tohåndsvåpen er ikke helt riktig heller, bugga modeller som ser ut som pannekaketryner. Modellen til menneskene står 90 grader feil og mye annet.

Spillet kræsjer relativt ofte for min (og en kompis) sin del, veldig irriterende å vente på ny plass på en av de få serverne som er oppe. Fikk til og med bluescreen istad, om det var pga ZP:S vet jeg ikke, men var surt :wee:

Men veldig bra potensiale, lett etter et slikt spill dritlenge. (Noen andre tips? :whistle)

Og hvorfor lyser bare noen mennesker rødt med zombie-vision?

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Konseptet høres jo ut som det er cut'n'pasted fra Left 4 Dead, som ikke er kommet enda.

http://www.l4d.com/

Og DET ser fantastisk ut.

L4D = Datastyrte konkurrenter som stormer mot deg i store flokker mens de overlevende skal komme seg fra punkt A - B.

ZP:S = 1 zombie mot mennesker, et menneske blir drept og gjort til zombie til alle menneskene er drept eller menneskene har drept alle zombiene.

Hvordan du mener ZP:S er copy-paste av L4D skjønner jeg ikke da de åpenbart har forskjellig gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...