sol-angelica Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Lastet ned en episode fra en tvserie, og den er delt opp i masse deler,ser det når jeg skal til å laste ned på utorrent. Er det noen mulighet å fått fikset det slik at man kan se episoden etter den er lastet ned? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Lastet ned en episode fra en tvserie, og den er delt opp i masse deler,ser det når jeg skal til å laste ned på utorrent. Er det noen mulighet å fått fikset det slik at man kan se episoden etter den er lastet ned? Jada det er mulig, masse .rar filer er det vel? Bare å laste ned Winrar og åpne en av de .rar filene så pakker du ut episoden Lenke til kommentar
sol-angelica Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Lastet ned en episode fra en tvserie, og den er delt opp i masse deler,ser det når jeg skal til å laste ned på utorrent. Er det noen mulighet å fått fikset det slik at man kan se episoden etter den er lastet ned? Jada det er mulig, masse .rar filer er det vel? Bare å laste ned Winrar og åpne en av de .rar filene så pakker du ut episoden Vet ikke om det er rar filer, det står feks bak en fil:depseratehouswives 410-caph.r08 Lenke til kommentar
Petter90 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det er et rar arkiv ja, så winrar skal kunne lage en enkelt fil av det. (Hvis du har alle filene da) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Minner om punkt 8 i retningslinjene og anbefaler trådstarter og de andre som har svart i tråden her om å ta en kikk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Wipeout sa det. Vi hjelper ikke til med piratkopiering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg