Gå til innhold

Korleis endrar ein kanalnummer på Canal Digital dekoder?

Anbefalte innlegg

Eg har kjøpt ein slik Canal Digital parabolpakke for kr. 1. Den inneheld m.a. ein cdc-5050 dekoder. I kanallista hamnar NRK 1 Vestlandsrevyen på plass nummer 204, og eg ynskjer å flytte kanalen/endre nummeret til 1 slik at eg kan få fram "rett" NRK-kanal ved å trykke 1 på fjernkontrollen i staden for 204. Er dette mogeleg, og korleis gjer ein eventuelt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg har kjøpt ein slik Canal Digital parabolpakke for kr. 1. Den inneheld m.a. ein cdc-5050 dekoder. I kanallista hamnar NRK 1 Vestlandsrevyen på plass nummer 204, og eg ynskjer å flytte kanalen/endre nummeret til 1 slik at eg kan få fram "rett" NRK-kanal ved å trykke 1 på fjernkontrollen i staden for 204. Er dette mogeleg, og korleis gjer ein eventuelt dette?

Hva står det evt i manualen ?

Lenke til kommentar

Står ikkje noko om korleis ein endrar nummer på kanalen. Ein kan flytte på kanalar, men det ser berre ut til å gjelde i favorittlista, men om eg gjer det vert ikkje kanalnummeret endra. Dersom favorittlista ikkje inneheld nokon kanal med kanalnummer 1 får eg "ingen kanal", medan eg framleis må trykkje 204 for å få Vestlandsrevyen.

Tenkte kanskje at nokon på forumet hadde vore borti dette problemet før...

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke softwaren i CDC-5050 gjør det mulig å endre på kanalrekkefølgen. Det var samme problem med CDC-7000 men etter at det kom ny software for et par år siden så ble det mulig å endre

rekkefølgen i CDC-7000.

Det er kanskje mulig å lage en egen favorittliste hvor rekkefølgen er endret men jeg tror kanalnummeret vil være det samme.

Lenke til kommentar

Har snakka med kundesørvis, og dei seier at det er akkurat slik: ein kan flytte på kanalar i favorittliste, men ikkje endre kanalnummer. Forklaringa eg fekk var at når dekoderen kostar 1 krone kan ein ikkje rekne med slike funksjonar, då ville dekoderen blitt dyrare. Eg kjøper ikkje heilt den forklaringa, for det kan vel ikkje vere så vanskeleg å lage ein slik funksjon. Får håpe at det kjem ei slik oppgradering som du nemner også til cdc-5050.

Lenke til kommentar

Grunnen er egentlig at kanalene på dekoderen er fysiske kanaler som de sendes på. På vanlige analoge tv'er er man vant til at man kan gi fysiske kanaler logiske kanalnummer. Altså legge kanal S20 på logisk kanalnummer 5 for eksempel, dette lar deg trykke 5 på fjernkontrollen for å få inn Animal Planet (i Trondheim ;) )

På et digitalt nett fungerer det ikke på denne måten, man har kun de fysiske kanalene å forholde seg til. Noen dekodere har derimot en favorittliste-funksjon som er mer eller mindre nyttig ;)

-C-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...