royend Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hei. Den gamle batteriadapteren min gikk føyken i dag, og uten den er mye data gått tapt. Jeg har sjekket med Dell sine nettsider, men alt de kan gi er en litt for spesiell sak for lading i fly, tog og bil. Se denne linken. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette da? Evnt: Er det noen som kan tenke seg å selge en slik brukt til meg? Håper på litt raske tilbakemeldinger.... Lenke til kommentar
royend Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Hei igjen... hadde virkelig håpet på noen gode råd for et nytt batteri, evnt at noen har et slikt liggende som de ville solgt til meg. I verste fall må jeg vel kontakt Dell og få besøk av en teknikker fra dem? ... beklager bumpinga av beskjeden - men trenger hjelp til denne. ... Lenke til kommentar
Royal Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Hei igjen...hadde virkelig håpet på noen gode råd for et nytt batteri, evnt at noen har et slikt liggende som de ville solgt til meg. I verste fall må jeg vel kontakt Dell og få besøk av en teknikker fra dem? ... beklager bumpinga av beskjeden - men trenger hjelp til denne. ... Hei Har tilgang til nye via jobben som du kan kjøpe. Ta kontakt på PM om det er av interesse. Endret 22. desember 2007 av Royal Lenke til kommentar
arstu Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hei.Den gamle batteriadapteren min gikk føyken i dag, og uten den er mye data gått tapt. Jeg har sjekket med Dell sine nettsider, men alt de kan gi er en litt for spesiell sak for lading i fly, tog og bil. Se denne linken. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette da? Evnt: Er det noen som kan tenke seg å selge en slik brukt til meg? Håper på litt raske tilbakemeldinger.... Hei Kan nesten garantere deg at de som driver denne nettsiden: http://www.datagadgets.org/ kan skaffe deg en helt ny for et par hundrelapper. De skaffet meg en ny adapter til en Toshiba S1900 - 703 der til 250 kr, og den var temmelig dyr andre steder på grunn av den høye effekten. (120W) Hvis ikke så kan du sikkert bruke en slik: adem.no Lenke til kommentar
tingo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei.Den gamle batteriadapteren min gikk føyken i dag, og uten den er mye data gått tapt. Jeg har sjekket med Dell sine nettsider, men alt de kan gi er en litt for spesiell sak for lading i fly, tog og bil. Se denne linken. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette da? Evnt: Er det noen som kan tenke seg å selge en slik brukt til meg? Håper på litt raske tilbakemeldinger.... Altitec pleier å ha batteri og laderer til det meste. Lenke til kommentar
arstu Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei.Den gamle batteriadapteren min gikk føyken i dag, og uten den er mye data gått tapt. Jeg har sjekket med Dell sine nettsider, men alt de kan gi er en litt for spesiell sak for lading i fly, tog og bil. Se denne linken. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette da? Evnt: Er det noen som kan tenke seg å selge en slik brukt til meg? Håper på litt raske tilbakemeldinger.... Altitec pleier å ha batteri og laderer til det meste. Var jo stive priser der da, men kansje ikke så ille i forhold til orginal ladere Lenke til kommentar
royend Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 HeiKan nesten garantere deg at de som driver denne nettsiden: http://www.datagadgets.org/ kan skaffe deg en helt ny for et par hundrelapper. De skaffet meg en ny adapter til en Toshiba S1900 - 703 der til 250 kr, og den var temmelig dyr andre steder på grunn av den høye effekten. (120W) Hvis ikke så kan du sikkert bruke en slik: adem.no Den på adem.no passet ikke, ettersom min gamle bærbare ikke har rund laderkontakt men en firkantet en (jepp: den er virkelig gammel...). Og, selv om det står at den leveres med "utskiftbar plugg til din PC" kan jeg ikke se noe slikt på bildet. Takk for link til Altitec som faktisk hadde den laderen jeg er på utkikk etter: Dell Inspirion 8200 lader Uansett krysser jeg fingrene for at Royal og High End Data har fikset meg riktig lader til PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå