Nicolas9 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei! Noen som vet hvordan jeg kan lage en IP-sjekk på nett? se: http://www.kunnskapstorget.org/atekst/iptest.php for eksempel på en slik sak. (nyttet ikke å se i kilden her nei) Har lurt på dette lenge nå... så jeg håper noen kan fortelle meg det :smile: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 <?=$REMOTE_ADDR?> er fullt brukbar dersom hostinga di støttar PHP og det er ein Apache-server. Om denne virkar, kan du og nytta følgjande for å få namnet på maskina; <?=gethostbyaddr($REMOTE_ADDR)?> Om du køyrer desse på ein lokal webserver vil du få opp IP-addressa 127.0.0.1, og evt. namnet "localhost" eller namnet på di maskin på LANet ditt. Om det vert lagt ut på nettet vil det derimot mest sannsynleg fungera skikkelig. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Hei! Webhostingen støtter PHP, men det er ikke apache... Litt usikker, det jeg vet er at den kjører på en Cobalt-server fra SUN. Så det fungerte altså ikke Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Registrer deg på start.no (som støtter php). Det koster 10,-, da... Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 webhotellet mitt støtter PHP, kan ikke flytte.. Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Ingen som har noen ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå