Kluvert Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Igår etter jeg restarta pc funka ikke lyden. Mediaplayer sier noe slikt : "Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There might not be a sound device installed on your computer, it might be in use by another program, or it might not be functioning properly." Eneste programmen som spiller NOE er det DivX, den klarer spille vudeo,men uten lyd... Jeg har oppdatert drivere og codecer.,men det hjalp ikke. På Device Manager >høytaleren> allt er merket med gule(!) Hva er det som er galt? Jeg har jo oppdatert alt...som jeg vet... Har faktisk merket det etter jeg installerete programware til webkameraet... Tuusen takk på forhånd! Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Trenger nok mer info her du! Hva slags hardware har du? Hva slags OS bruker du? Det virker som du har innstallert drivere feil, eller så har du innstallert feil driver... Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Trenger nok mer info her du! Hva slags hardware har du? Hva slags OS bruker du? Det virker som du har innstallert drivere feil, eller så har du innstallert feil driver... hmm har xp proff, hardaware? SoundMax Integrated Digital HD Audio er det det du spør etter?... "installere feil driver" - det er den CD-en som jeg har brukt da jeg installere hele audio greia Har brukt den alltid... Endret 18. desember 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Nå har jeg avinstallert alle drivere og installer på nytt. Mange av de gule er fosfunnet,men det er 2 igjen. Noen som vet hva jeg skal gjøre me de? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du har med andre ord lydkort integrert på hovedkortet.. Hva slags hovedkort har du? Lurt å lese her før du poster om hjelp! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Du har med andre ord lydkort integrert på hovedkortet..Hva slags hovedkort har du? Lurt å lese her før du poster om hjelp! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Skal gjøres neste gang! Motherboard Asus P5B Deluxe Endret 18. desember 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Last ned driver til ditt OS her og prøv å innstaler på nytt igjen! http://support.asus.com/download/download....0Deluxe/WiFi-AP Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Takk for linken Adda. Men nå har jeg prøvd 2 audio drivere og ingen passer. feilmelding er "Does not support this operating system: WNT_5.1P Det er veldig mange der å velge mellom... Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva slags OS har du? XP 32bit? 64bit? vista 32bit? 64bit? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hva slags OS har du? XP 32bit? 64bit? vista 32bit? 64bit? Hvordan skal jeg finne det ut? det er xp pro men om det er 32 elr 64 vet jeg ikke Endret 18. desember 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
optimizer Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 for type skjermkort har du, har selv hd 2600xt når jeg satt inn di så var lyden min vekk å måtte stille i controlpanel Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) for type skjermkort har du, har selv hd 2600xt når jeg satt inn di så var lyden min vekk å måtte stille i controlpanel NVIDIA GEFORCE 8800 GTX 768 MB Tror du det er noe med skjermkort å gjøre?.. Busbredde er 64 bit... Endret 18. desember 2007 av Kluvert Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Etter all installeringa fant jeg ut detter her.... No sound card was found. If one is expected, you should install a sound driver provided by the hardware manufacturer. hehe Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Etter jeg reinstallerte drivere fra cd gikk alt greit. Jeg har gjort det tre ganger,vet ikke hva var det jeg installerte før da...hehe men takk for hjelpen.God natt Lenke til kommentar
optimizer Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Etter jeg reinstallerte drivere fra cd gikk alt greit. Jeg har gjort det tre ganger,vet ikke hva var det jeg installerte før da...hehe men takk for hjelpen.God natt ja det kan det har 5.1lydkort på skjermkorta mine men det er jo ati jeg har er ikke sikker på om nvidia har det men godt det løste segfor deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå