Moderat Bruker Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Som emnetittel beskriver - jeg faar ikke i gang mer enn to nedlastninger paa en gang. Er dette default aa finnes det evt en maate aa sette denne til ubegrenset? Takk Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 IE. Vet ikke om dette er svaret du ønsker, men Firefox organiserer nedlastninger mye bedre enn IE. Though jeg tror da at IE kan ta to nedlastninger? Uten at jeg skal si det for sikkert. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Hadde Firefox en stund i XP men fjernet det da IE 7 kom. Naa har jeg Vista og er mer enn fornoeyd med IE. 2 nedlastninger paa en gang er det jeg faar - men ikke noe mere.... Det maa da vaere en maate aa faa oekt dette paa.... OK fant noe greier her som bekrefter en sperre paa 2 http://vistarewired.com/2007/04/16/increas...net-explorer-7/ Da dette innebaerer endring i registeret tror jeg jeg lar det vaere... jeg jeg Endret 19. desember 2007 av maypenray Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Er iallefall sperre på XP så lenge eg kan hugse. Det lettaste er å skifte til FireFox eller Opera, eventuelt laste ned eit nedlastingsprogram som har kontroll. Kan du pause og fortsetje ein nedlasting i IE7? Kan du ikkje i IE6, grunn god nok til å skifte nettlesar. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Som du sier saa fant jeg frem en eldre versjon av Getrigth. Her er det bare og kjoere paa - ingen grense for hvor mange nedlastninger jeg kan ha paa en gang... Endret 19. desember 2007 av maypenray Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Er i alle fall sperre på XP så lenge eg kan hugse. Det lettaste er å skifte til FireFox eller Opera, eventuelt laste ned eit nedlastingsprogram som har kontroll. Kan du pause og fortsetje ein nedlasting i IE7? Kan du ikkje i IE6, grunn god nok til å skifte nettlesar. Sperren paa natall nedlastninger kom med IE 6.1 eller 6.2 "around version 6.1 or 6.2, the max simultaneous download limit went to 2 files per server & it's been that way with my systems ever since" Kilde: http://sillydog.org/forum/sdt_7239.php Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Flashget er et veldig bra nedlastningsprogram Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Flashget er et veldig bra nedlastningsprogram Ser tom det er gratis - I like! Hvorfor foretrekker du flashget? Stoetter det Vista 64? Og hva er forskjellen paa -classic v1.73 og -newest v1.9.6 Takker for svar se her http://www.reaper-x.com/2007/08/29/flashge...arious-servers/ Nyeste versjonene virker ikke aa vaere helt "rene" Endret 19. desember 2007 av maypenray Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Den gir deg mye bedre hastigheter enn andre. I alle fall det jeg har prøvd, og hvis du leser litt viser jo det det samme Er jo ikke verre enn å prøve det ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå