villhoppe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jubler - fikk mobilen til å virke etter et langt program i vaskemaskinen.... lot den ligge å tørke i ei uke, og fikk den til livet med et annet batteri... lykken er fullkommen! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva var galt med den før du puttet den i vaskemaskinen da? Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tipper det hadde samlet seg smuss mellom tastene. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kan være at han hadde sendt skittne meldinger... Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hva var galt med den før du puttet den i vaskemaskinen da? Ingenting var galt - glemte den igjen i yndlingsbuksa mi : ) hmmmmmm - å få vekk skitne meldinger fra din egen mob hjelper aldri.... avsenderne gir seg ikke anyhoooo Endret 18. desember 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg tok den gamle Nokiaen på 60 grader for en del år siden om jeg ikke tar helt feil Funka bra den, gikk bare litt treig + at den slo seg av og på av og til Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Kan være at han hadde sendt skittne meldinger... I så fall har de blitt renvasket Lenke til kommentar
stiank123 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Haha, nice. Mobiler tåler mye mer enn det det står. Selv om man ikke bør vaske den eller kaste rundt på den kan den lett overleve:) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er det nå jeg skal fortelle deg at den sannsynligvis kommer til å dø mye før den burde, fordi loddepunkter etc utsettes for korrosjon? ^^ Gratulerer med ren mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå