Heine M Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg har ikke satt inn noen diskettstasjon i pc`n min. Så hver gang jeg skrur av pc`n bruker den mye lenger tid, pga en pop up. Dette er ganske irriterende. Så jeg høyrekliket på min datamaskin --> behandle --> Enhetsbehandling og avinstalerte diskettstasjonene/- driverne. Men neste gang jeg skulle skru av, skjedde det samme. Når jeg skrudde på pc`n igjenn, hadde stasjonene/- driverene rullet seg tilbake. Hva kan årsaken til dette være? (PS: Har prøvd flere ganger, men det skjer fortsatt det samme ) Endret 18. desember 2007 av Heine M Lenke til kommentar
Labba Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hva med og deaktivere den da? Men hvilket OS og hvilken popup er det som kommer? Lenke til kommentar
Xplode Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Skru av diskettstasjon i bios Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 heh, det var litt dumt jeg ikke tenkte på det... jaja, alle har noe å lære. Jeg deaktiverte den og nå går alt greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå