Jester7 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Jeg fikk en pakke fra WEB-shop Sverige her om dagen hvor Tollpost Globe var distributør. Jeg ble oppringt av Tollpost og avtalte at pakken kunne leveres hjemme hos min mor. Hun var beviselig hjemme hele dagen, likevel så påstår Tollpost at pakken ikke kunne leveres fordi ingen var hjemme. Tok kontakt med Tollpost og de bekreftet at leveringsadressen var riktig. Jeg tok ikke sjansen på en ny feileveranse og avtalte heller at jeg skulle hente den selv dagen etter. Da jeg kom på lageret i Larvik, så fant de ikke pakken fordi den ikke lå på riktig lokasjon. Lagermannen spurte hva slags pakke det var før han begynte å sjekke over hele lageret. Etter ca 20 minutter dukket han endelig opp med pakken. Det endte heldigvis bra, men er ikke veldig imponert av Tollpost i dette tilfellet. J Endret 18. desember 2007 av Jester7 Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er heller ikke imponert over Tollpost. Hadde en levering sist fredag som ikke gikk som den skulle. Kona var hjemme og ventet på sendingen som var avtalt levert. Etter tips fulgte jeg med på pakkesporingen. Og ganske riktig, utpå dagen fikk jeg at den var forsøkt utlevert. Ettersom vi skulle dra på en ukes ferie samme dag var det viktig å få sendingen i hus denne dagen. Fikk etterhvert tak i sjåføren, han påsto hardnakket at han hadde forsøkt å levere sendingen, men ikke funnet frem. Videre påsto han at han hadde forsøkt å ringe meg på mobil. Uten å komme frem. Jeg hadde mobilen på og ved siden av meg på jobb. Og det var ikke snakk om å prøve å kjøre den ut til meg og få den levert. Jeg ringte deretter kundeservice, og for å prøve å få dette til å gå mest mulig smertefritt, var jeg veldig høflig og rolig når jeg ringte. Der fikk jeg beskjed om at jeg hadde 2 muligheter: 1. De kunne sende varen tilbake til avsender (say what?? varen skal jo til meg, eller???) 2. Varen kunne bli liggende på lageret deres til over nyttår, men da kom lagerleie på 69,- pr. dag som jeg da måtte betale. Kan vel trygt si at jeg da hadde mistet alt av tålmodighet og freste inn i røret om at nå fikk han *@'*,;^@ sette meg over til sjefen sin, pronto. Fikk da snakke med en langt mer forståelsesfull dame som skulle ordne dette. En time senere sto en budbil på døra hos kona med varen som han hadde plukket opp hos den gjenstridige sjåføren. Kudos til damen hos Tollpost som ordnet opp, men erfaringen med Tollpost gjør at jeg gjør alt for å unngå dem neste gang. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg skulle hente en pakke den 17. desember siden jeg fikk melding om det. De har enda ikke fått den levert til seg, sier de. Enda fikk jeg SMS om at den var kommet. Skulle bare komme og kike neste dag, begynner å bli kjedelig nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå