sdf123 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 har bestilt meg maskin fra dell og da er det schenker som er transportør, men hver gang jeg skal prøve å tracke ei sending får jeg feilmelding, enten at dem holder på¨med vedlikehold eller bare er eller annen rar error. andre som har opplevd det samme? syntes å huske at sist jeg bestilte bærbar pc gjennom dem så var det samme problemet med schenker.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Min bestilling gikk fint. Kamerat av meg derimot kunne se at han sin laptop var "verden rundt" før den kom hjem. Skulle fra nederland til norge og turen gikk innom danmark, til norge, tilbake til danmark, osv... Trur den var innom sverige og Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Men fulgte du sporingen på nettet hele tiden, det kan godt hende at bestillingen går greit for meg og, men har alltid problemer med p tracke den via nettet noe som er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 vi bruker schenker dagerlig og pleier ikke å ha noe problemmer med sendingene bruker du denne siden for sporing kan kansje være et tips http://www.schenker.no/15367/no/main_node_17254.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå