ale92 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 jeg tenker snart og kjøpe meg en bil. har lyst på boble eller opel kadett. er det noe og anbefale Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Volvo 240 selvfølgelig Endret 18. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kadett C med Cosworth-motor (uttales Kåssfårt blandt rånere) er vel det alle rånerne sikler på? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Kadett C med Cosworth-motor (uttales Kåssfårt blandt rånere) er vel det alle rånerne sikler på? Vet ikke om så mange 15åringer som har råd te bil med cosworthmotor jeg men Men isåfall kan jeg like godt anbefale 240 med Pontiac 400V8 motor Endret 18. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Tja,alt er jo avhengig av hva man ønsker. Mange på 18 år MÅ ha rwd på leking, andre må ha 4wd for dårlige vinterveier, mens andre vil ha en trygg og fin bil, mens de gir f... i motor og "tull". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå