SuXz0r Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Hei Får ikke lenger sett på videor som denne med WMP. (i firefox selvfølgelig) Jeg trykker på videon jeg vil se, dermed kommer "VGtv" logoen opp. Dermed blir skjermen svart, jeg får da ikke sett på klippet jeg vil se. Ingenting skjer, hvis jeg trykker play knappen så gjentar det seg med at VGtv logoen kommer opp. Slik har det vært i 2 uker. Hva skal jeg gjøre ? Er litt leit å ikke få se på videoklippa Får ikke sett på videoer i IE6 eller Flock, det samme problemet her også. Steder som youtube osv funker veldig fint uten problemer. Bruker windows xp professional SP2. Noen som vet hva jeg kan gjøre slik at jeg kan få sett på videor igjen ? Takker for alt av innspill og innlegg på forhånd. Edit: Emnetittel Edit 2: IE6 istedenfor IE7 -DK Endret 19. desember 2007 av DreamKiller Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Kjent problem i Firefox. Last ned IE Tab. Trykk på ikonet som dukker opp , så funker det. (testet linken din ) Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Har lastet ned og det hjalp dessverre ikke Noen som har en anelse om hva det kan være ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 sikker på at du har "Aktivert" den IE tab tingen? mener at det skal være i nedre høyre hjørne. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 hvilken versjon media player har du? Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Hallo igjen =) Hvor er det jeg aktiverer IE tab da ? Har media player 10 DK Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Nederst til høyre dukker det opp et ikon. (orange/blå ... firefox , som blir blå/ hvit med en e når du trykker på ikonet ) Først går du til den aktuelle siden på VG , deretter trykker du på ikonet og ting begynner å skje..... Jeg har også media player 10. Endret 19. desember 2007 av johome Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) det vanlige problemet er at folk har adblock installert og har ikke lagt inn siden i hvitlista, men siden du får opp vg logoen så er det jo ikke tilfellet. Hva med å installere wmp11 og det relativt nye wmp-programtillegget for firefox? Endret 19. desember 2007 av mandela Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 hmm, har pirat xp så blir vanskelig å få lagt inn WMP 11 johome: Jeg trykket på linken din, dermed trykket jeg på "Install Now". Etter ferdig instalasjon funket det fortsatt ikke å se snutter på VGtv. Kan det være pga WMP 10 er "gammel" at jeg ikke får sett på videosnutter på VGtv ? I såfall må jeg kjøpe Vista Men en ting til, tror kanskje du misforsto problemet Problemet er når jeg skal skal se på WMV i Firefox, IE7 eller Flock så starter bare snutten med VGtv. Deretter stopper filmen helt, den browser dermed ikke Og hvis jeg da trykker på play igjen, da kommer VGtv bildet opp, men så stopper snutten. Takk for alle innspill ! Men har fortsatt problemet. DK/M Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Dukker ikonet opp nederst til høyre ? Husk at du må restarte Firefox før IE tab begynner å virke. Kan du evt. legge ut en screenshot av skjermbilde , så kan jeg se om IE tab er innstallert. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 SS Nei, det dukker ikke opp noe ikon nei. Har lagt til bilde, og jeg har restartet Firefox ja. DK Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det er ikke rart at du ikke ser noe ikon. Du har fjernet statuslinjen... Gå opp til Vis > kryss av for stasuslinje så dukker en ny linje opp helt nederst. IE tab ikonet skal da dukke opp. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 hmm, hjalp ikke å aktivere den mens jeg var inne på VGtv avspiller gitt Noen andre som har noen mening eller forklaring på hva som er feil ? Veldig irriterendes at det ikke funker, er jo så mye jeg skulle sett på der ! Dk Lenke til kommentar
entonic Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=206213 Guide fra mozillas forum. funker fett her Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kan du legge ut en screenshot av skjermbilde mens du er inne på linke til VG ? Jeg kan bare ikke skjønne at det ikke virker. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Okei Det første som skjer er at det kommer "Reklame" logoen deretter dette Deretter står det "Connecting to media" i et kjapt sekund, deretter står det "Ready" men det skjer ikke noe på skjermen. Alt er svart liksom, hvis jeg da trykker på play, så starter "Reklame" skiltet igjen påfølgende over Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Bytt til Opera nettleser! Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Da er vi nesten i mål... Jeg ser at du har fått frem statuslinjen. Nederst til høyre er det et lite symbol (Firefoxsymbolet). Trykk på symbolet , og den forandrer til Blå/hvit som er symbolet for IE . Deretter er det bare å vente noen sekunder , så vil filmen vises....... Dette må skje mens du er inne på den aktuelle linken i VG. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Prøvde laste ned Opera, men hjalp nok ikke. Begynner å tro at det ikke er Firefox det er noe feil med.. Hjalp ikke med IE tab heller Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Merkelig. Hos meg virker ikke filmsnutten på den VG linken når jeg er inne med Firefox på vanlig måte. Straks jeg aktiverer IE Tab og det blå symbolet dukker opp så virker filmen som bare det. Er du helt sikker på at du har aktivert IE Tab på korrekt måte ? I det forrige screenshotet du la ut , var ikke IE Tab aktivert. Endret 20. desember 2007 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå